dinsdag 13 maart 2007

Buufs leed...


Schreef ik enkele dagen geleden dat het huis van de buuf en co klaar is, alles nieuw en fris incluis vloerbedekking en prachtige gordijnen. Komt net een wel zeer verdrietige en beteuterde buuf langs of we er niet een poes bijwillen, 'hoezo dan', vragen lief en ik in koor. Dan blijkt dat juffrouw Minoes haar handtekening in de nieuwe gordijnen heeft achtergelaten. Duidelijk werk van kattenageltjes en zelfs een heuse scheur.
Dat het huilen nader dan het lachen staat is duidelijk. Als ik bedenk hoe ook onze katten de nieuwe gordijnen twee jaar geleden met alle middelen op kwaliteit onderzocht hebben en hoe ze één voor één de zomen vakkundig verwijderden. Machteloos van zoveel kattekwaad hebben we zeker een half jaar lang met grote knopen in de gordijnen geleefd tot het moment dat de lol er bij de katten een beetje af was om in de gordijnen te hangen.
Helemaal betrouwbaar zullen ze nooit worden, ook nu racen ze overal rakelings langs. Het voorjaar in de bol en wat is er dan leuker dan onverhoedse aanvallen beramen vanachter een gordijn? Nog leuker is het om naar zo'n bewegend gordijn toe te sluipen en dat met vier poten tegelijk aan te vallen.
Arme buuf, ik beloof je er komt een tijd dat je er om kunt lachen.
Sterkte!

5 opmerkingen:

ria zei

ik krijg altijd een hele vervelende popup als ik bij jou kom, zo eentje die vanzelf gaat instaleren, bijna een reden om niet te komen, kan die niet weg?

Mike zei

meer mensen last van pop ups?
mail me

Rina zei

snif snif wat lief!!!!
Minoes heeft geen flauw benul van wat ze gedaan heeft. ( Denk ik, ze loopt wel met een grote boog om me heen.....hmmmmm, nee ik heb haar niets gedaan!!!zullen mn negatieve vibes wel zijn....)
Het is normaal zo een lief beessie, ik denk dat ik haar wel duidelijk kan maken dat ze dat niet meer mag. En nee ik heb geen pop ups.....greetz....

nans zei

thuis niet, bij mijn lief wel, op werk ook....die pop ups

sterkte buuf! komt goed!

Bobby de Beer zei

Kun je nagaan als Beer in de gordijnen gaat hangen.