zondag 25 maart 2007

Heerlijke dagen...

De zaterdag is zo snel voorbijgevlogen dat een blogje er niet eens inzat. Ik kreeg eters en dan moet er natuurlijk veel gesloofd in de keuken worden. Tussendoor heb ik heerlijk gespeeld met mijn nieuwste gadget 'de camera'. Gisteravond is daar nòg een toy bijgekomen namelijk een prachtige HP fotosmart 8250 printer.
Ik heb nu zoveel te lezen en te ontdekken aan gebruiksaanwijzingen en mogelijkheden dat er van schrijven helemaal niets komt, laat staan dat ik langdurig 'ins blaue hinein' kan surfen.
Zo heb ik er dus 'tig' hobby's bij want de katten moeten gefilmd, mooie foto's gemaakt, boeken geschreven en fotoalbums volgeplakt.
Pfff, hoe lang gaat deze 'gekte' duren?
O ja, het MEM van vandaag is een verhaal uit eerste hand over voormalige wethouder J.v.Z.

2 opmerkingen:

ria zei

Je vermaakt je goed zo te lezen en daar gaat het toch maar om.

Roosnans zei

geniet maar lekker van al dat getuttel...en de zon schijnt ook nog!!!
zondagse groeten !