woensdag 21 maart 2007

Hoera Lente...


Dat er af en toe een buitje valt met sneeuw of hagel, dat mag de pret niet drukken. Als ik rondkijk in de tuin dan staat alles op springen en is het wachten op een zonnige dag. Van mij mag die dag komen. Vandaag had ik een dikke trui aan die niks te warm was, vanochtend moest er nog steeds een beetje gekrabt worden, de voorruit dan, wel te verstaan!

Met deze officiele start van de lente, het is tenslotte 21 maart, komt er een 'embarrassing moment' bij mij naar boven...


Dit pijnmomentje speelt zich af tijdens een mooie zomerdag, nog niet zo lang geleden. Het was een van de eerste echt zonnige dagen, dat ik bij mezelf dacht een lekkere zomerse outfit aan te trekken. Ik koos die ochtend een mooie witte blouse en een hele lekkere dunne witte driekwartbroek die, terwijl ik deze aantrok al gelijk lekker zat. Ik dacht nog; 'fantastisch ik ben afgevallen want vorig jaar zat ie een stuk strakker!'
Nieuwsgierig geworden hoe dit verder gaat? lees verder op Meer>>>

1 opmerking:

ria zei

Gezellig ziet het er al uit buiten hè, best al veel blommen ;-)
Heerlijk verhaal onder meer :-)