maandag 12 maart 2007

Lente!

Heerlijk zo'n extra dagje vrij. Ik geniet van de zon en van de gekke capriolen die de katten uithalen. In de middag houd ik het niet meer en ga ik naar het tuincentrum bij ons in de buurt om wat vrolijke viooltjes te halen. Wat ziet de wereld er toch anders uit als de zon schijnt. Mijn schoonzusje komt nog even langs met haar dochtertje en een collega van Maxim. Heel gezellig, iedereen lijkt wel uit de winterslaap te ontwaken en 'op zoek' naar nieuwe contacten. Bij de buuf en co hangt de vlag uit en per SMS krijg ik het bericht dat ze weer 'thuis' slapen, wat een feest! De overbuurman ziet zijn kans schoon en gaat aan de slag met het plaatsen van een dakkapel. De schommel en de wipwap op het kinderspeelplaatsje maken drukke tijden mee en de lucht is gevuld met vogels en kinderstemmen en heel zacht op de achtergrond zwoele rustige jazz geluiden uit mijn eigen huis.


Wat kan een mens intens gelukkig zijn...

1 opmerking:

ria zei

't Was zaaaaaaaaaaalig!