zondag 4 maart 2007

Nieuw: 2 VIRB...

Na My Space en Hyves staat er iets nieuws aan te komen namelijk Virb.com. Via mevrouw Mikmak ben ik in het bezit van een account en ben de hele Zondag bezig geweest om deze nieuwe site een beetje aan te kleden. Voor een beginnende blogger zoals ik is het behoorlijk pittig om wegwijs te worden in de engelse termen want het is net weer even anders dan bij blogspot en de mogelijkheden zijn megaveel keer groter van het inrichten tot afspelen van video en muziek. Gewoon lekker spelen dus...

Ik kijk terug op een gevuld weekend en ben weer klaar voor de werkweek en kom er tot mijn verbijstering achter dat ik totaal vergeten ben naar de maansverduistering van vannacht te kijken.
Voor de liefhebbers zijn hier wat foto’s te bewonderen...

2 opmerkingen:

Stro zei

De kans dat je er iets van had kunnen zien was klein...

Veel plezier met VIRB° in ieder geval, alles op zijn tijd!

Roosnans zei

What the...bliep...is Virb???
Veel plezier in de werkweek!!!
grtx