vrijdag 16 maart 2007

Sodeju!

Dat is wat ik net over de telefoon richting garage ventileerde.
Vandaag werd mijn autootje gekeurd en ik heb net een voicemailberichtje gekregen van de garage en das eigenlijk op zich al geen goed nieuws. Goed, ik heb de garage gebeld en nu blijkt o.a. de katalisator stuk te zijn, tja het ding rijdt prima maar zo wordt ie niet goedgekeurd, milieu eisen enzo....
Tja, en nu dus maar even een groot voorschot nemen op het vakantiegeld, een emmer ongeveer.


Zuur, heel zuur en de Maxim is bitter, heel bitter. Hij had net vanochtend de oude uniformen allemaal in de kliko geknikkerd toen de post een brief van het werk bracht dat de nieuwe uniformen pas nà 26 maart gedragen mogen gaan worden...
Nee, ons geluk vandaag kan blijkbaar niet op ;-)
Ach, het gaat maar om geld en goederen. Straks is het heerlijk weekend en zijn we allebei vrij en er is formule 1 op de TV...

2 opmerkingen:

ria zei

Ai, wat een tegenvaller en wie gooit er nu ook uniformen in de kliko :-O maar hij had er vandaag toch ook wel eentje aan neem ik aan, die ligt dus niet in de kliko, toch?

Mike zei

Het heeft zich allemaal opgelost, uiteindelijk. We hebben nu weekend en hebben elkaar net beloofd 'het' er niet meer over te hebben ;-)
Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen....