donderdag 22 maart 2007

Vrij!


Heerlijk, ik heb net de (werk)deur achter mij dichtgetrokken en heb een heerlijk vrij weekend voor de boeg. terwijl ik dit opschrijf bedenk ik me dat het helemaal niet zo 'vrij' is als dat ik zou willen...Moet gauw de auto naar de garage brengen, er moet nog een dure reparatie verricht worden (boehoe, kost anderhalve emmer) waarvoor ze nog wat onderdelen moesten bestellen anders hadden ze het vorige week gelijk gedaan.

En morgen is mijn jaardag en kàn er bezoek komen natuurlijk...
Ach, dat zien we dan wel. zaterdag komt familie van Maxim eten en moet ik nog een menu verzinnen. gaat vast wel lukken, fantasiën genoeg (en eetlust ook ;-)
Het nieuwe blog begint te lopen. Ik krijg steeds meer 'verhalen' te horen. De collega's worden zo langzamerhand bewust dat ik het meen en er wordt heel wat afgelachen. Kortom de sfeer is erg goed. Dan is al mijn geschrijf in elk geval nog ergens goed voor :-)

2 opmerkingen:

ria zei

Lekker hoor, zo'n weekendje vrij, je kunt in elk geval uitslapen, toch? Ik kom je morgen nog wel feliciteren, is nog een beetje vroeg hè. Hoe jong word je?

Mike zei

Het is mijn 47ste lente...