donderdag 8 maart 2007

Weekend!


Wat een heerlijke zonnige dag vandaag, reikhalzend kijk ik uit naar het einde van de werkdag waar dankzij een uitlopende vergadering vol gemeentelijk geneuzel maar geen eind aan lijkt te komen...
Eindelijk om even over vijf uur mag ik in ut autootje in de file richting huis kruipen. Ik heb nog nooit zo genoten van deze autorit, het zonnetje scheen heerlijk en ik heb me daar de hele weg aan gekoesterd terwijl ik om me heen alleen maar chagrijnige ongeduldige koppen zag.
Gelukkig waren ze niet besmettelijk ;-)

8 opmerkingen:

Lin's ding zei

ik kreeg door de zon meteen zin om alles vol te zetten met donker paarse viooltjes om het voorjaar en de zon te verwelkomen... heerlijk dit weertje

Roosnans zei

tja... jij kunt tenminste in jouw autotje...snif...

goed weekend mike!! enjoy!

Brillie zei

Gelukkig gaat het morgen en van het weekend weer regenen.

mike zei

Brillie, je komt op mij over als een ras optimist! :-)

ria zei

En ik maar denken dat je een man bent, dat is dus niet zo begrijp ik nu ;-)
Na regen komt zonneschijn, ook vandaag weer!

Mike zei

Hep ik u nu teleurgesteld???

ria zei

hahahaha, nee hoor :-D

Mike zei

To be honest, ik dacht dat Brillie een vrouw was totdat ik vanochtend zijn site eens bekeek. Niks is wat het lijkt soms....