zaterdag 21 april 2007

Boehoe, snif...

Het had zo'n mooie dag kunnen zijn, ware het niet dat mijn laptop mij bij het opstarten reeds berichtte dat mijn profiel beschadigd was en onvindbaar, evenals mijn documenten en erger nog al mijn foto's en mijn zojuist geheel voltooide boekje. Daar hielp geen haastig toegesnelde zwager of helpdesk meer aan en van back upjes maken had ik natuurlijk wel eens gehoord maar nooit gehoor aan gegeven.
Vanaf nu dus weer een geheel schone pc die razendsnel werkt want eerlijk is eerlijk, mijn mooie foto's maakten 'm knap traag. Wie zei ook al weer dat elk nadeel een voordeel had? Juist ja!
Met nieuwe moed begin ik vanaf morgen aan de nieuwe versie van mijn Deep Change boekje.

6 opmerkingen:

Redstar zei

Dat is idd balen. Daarom heb ik ooit een externe Harddisk aangeschaft..

ria zei

gelukkig maar en dat boekje is nu zo af natuurlijk, met die snelheid ;-)

aargh zei

Je had toch al een proefdruk, echt weg is het niet.
Maar jammer van de foto's!

Brillie zei

Altijd een backup maken...

Mike zei

hè getsie Brillie, wrijf het er nog maar een keer in. ik ga Redstars advies volgen en ga op zoek naar een extra harddisk.

Lin's ding zei

Balen,balen, balen...ships....heb accuut al mijn foto's weer eens gebrand....succes Mike