woensdag 4 april 2007

Deep Change dag 11

Ruimte, weidsheid, wind en zee versus klein ingetogen, intiem en geborgen. Een dag vol met contrasten. Het meest ben ik vandaag onder de indruk van een oefening met het draakje en de tijger. We hebben samen al meer oefeningen gedaan en we zochten elkaar voor deze oefening weer op. Deze oefening voerde mij terug naar mijn eigen geboorte alwaar ik mezelf welkom heette. Wonderlijke gewaarwording om je zo veilig en geborgen en omringt door warmte te voelen dat je dit kunt toestaan te gebeuren. Ik voel nog de intensiteit van ons drieën terwijl we gelijkertijd één waren. Niet uit teleggen alleen maar te ervaren...
Van de weeromstuit met de tijger naar het strand gegaan. Heerlijk uitwaaien en een frisse wind door het hoofd laten waaien. Het was knap fris maar echt heerlijk, en het voelt als een goede tegenhanger voor zo'n hele dag binnen zitten Deep Changen. Ik voel me helemaal gloeien en rozig. Het wordt een vroege bedavond. Voorts nog een frisse kiek. Ik groet u vanuit Limmen...

3 opmerkingen:

ria zei

Groetjes trug, slaap lekker en sterkte voor morgen ;-)

Roosnans zei

dat slaapt vast heerlijk, na zo'n vruchtbare dag en een frisse wind!
greetzzz en 'trusten

lin zei

klinkt weer als mooie ervaringen..geniet je suf Mike! groetjes van hier