maandag 30 april 2007

Hoera, hoera, hoera!

Na zo'n roerige koninginnenacht was het vroeg wakker worden van de jaarlijkse aubade bij ons achter op het dorpsplein. Met het slaapkamerraam zo open is het net of ze in je oor zitten te toeteren. Ik heb genoten van deze vroege muzikale uitspatting waarbij er één toeteraar vreselijk de mist in ging. Maxim daarentegen vond het vreselijk wat alleen maar feestvreugdeverhogend werkte bij mij. Ook onze Tooheys vond het wel gezellig en heeft zeker een kwartier luid miauwend en melkend bovenop Maxim huisgehouden waarbij het mij niet duidelijk werd wat Maxim vervelender vond, het getrompetter of gemelk en gejeremieër van de kat.
In elk geval is er voor mij 'werk aan de winkel', ik heb 'de familie' uitgenodigd om te komen bbq-en en dus moet er gesneden, broden gebakken en vlees gemarineerd worden.


Inmiddels is Maxim ook geheel 'in de ban van koninginnedag' en hangt de vlag uit. Niet omdat we nu zo koningshuisgezind zijn maar omdat nu en vandaag de garage weer eens gereorganiseerd moet worden.

Rare jongens die mannen...

4 opmerkingen:

Redstar zei

Smakelijk eten zou ik dan zeggen! Maar dat komt vast goed..

V@nM@n zei

Dan zitten we straks gezellig aan de barbecue... Ik vermoed dat alleen de afstand tussen ons wat erg groot is.

Mike zei

No worries v@nm@n, in gedachten zal ik een glaasje rose heffen!

Roosnans zei

jou kennende wordt het een lekker gebeuren! smakelijk!
grtz