zondag 29 april 2007

Ligstoelellende...


Wat wederom een heerlijke luiersessie had moeten worden, liep vlak na het middaguur al uit op een persoonlijke drama. Terwijl ik mij lui uitrekte en knorrend van genoegen op de andere bil verlegde, klonk daar een droge maar zeer luide 'KRAK'. Van schrik greep ik daarbij de armleuningen zo stevig vast dat deze beiden afbraken. In een soort van achterwaartse salto mortale met mooie flikvlak (9.1) belandde ik onder de tafel. Na me uit mijn benarde positie te hebben bevrijd (ik lag zeer ongelukkig onder tafel gerold en voelde duidelijke overeenkomsten met een op haar rug gedraaide schildpad) overzag ik de schade aan mijn favoriete tuinmeubel welke helaas onherstelbaar is.
Dinsdag zal ik de locale economie weer een boost geven want natuurlijk wordt er weer een nieuwe aangeschaft. Ik ben positief ingesteld en wil zoveel mogelijk goeds uit de opwarming van moeder aarde halen.

5 opmerkingen:

V@nM@n zei

Toch zou ik gaan voor een ligbank... Maar pas op dat je dan niet in slaap valt.

Mike zei

Nou, dat lijkt me nu juist zo aantrekkelijk! Heeerlijk een beetje in de schaduw heen en weer schommelen....

ria zei

Ik lig altijd gewoon op een kussen op de grond, dat is het allerveiligste hoor ;-)

nans zei

auwwwww, pijnlijke bedoeling....

Lin's ding zei

zo ging mijn zus eens op een wat verrot tuinbankje zitten, met een zelfde resultaat...hahaha...mag jij raden, wie die zus is..Ik geef je een hint, ik heb er maar 1...