donderdag 12 april 2007

Mike doet bijdehand...


Ja, ze heeft een mooie digitale fotocamera gekregen en daar zit ook een mogelijkheid op om filmpjes te maken. Tuurlijk wil ik daar mee experimenteren. Afgelopen week in Limmen ben ik voor iemand aan de gang geweest om wat korte shoots te maken om haar te kunnen laten zien wat er in 25 jaar kan veranderen.

Gisteravond flink in de weer geweest om de hele handel te mixen, op te leuken en te branden om nu net een mailtje van haar te krijgen te krijgen dat blijkbaar al mijn foto's meegebrand zijn....

Ik ben met stomheid geslagen en begrijp hier niets van. Ik heb nota bene de DVD nog gekeken om te kijken of alles goed was.
Ik duik dit weekend onder om dit haarfijn uit te zoeken, weer of geen weer...

6 opmerkingen:

Collega S. zei

Hahahahahahaa

ria zei

hihihi :-)
Veel oefenen maar, ik zou't ook zo 1 2 3 niet weten ;-)

Roosnans zei

wat een leedvermaak weer van die S....tsssssss
Je komt er vast wel achter, wedden??
good luck!

Brillie zei

Zo is het maar net. Van al die zon wordt je anders toch alleen maar bruin...

Lin's ding zei

getverderie, wat een uitzoek gedoe weer...weet je zeker dat je dat gaat doen met dat mooie weer dat komen gaat? Ik zou 's avonds om 10 uur maar aan de slag gaan geloof ik...nou succes Mike

Redstar zei

LOL! Meer kan ik er niet van maken..