dinsdag 24 april 2007

Pied a terre...


Nadat ik afgelopen zondag met mijn hoofd in de wolken op het landgoed Heidestein heb vertoeft was het vandaag de hoogste tijd om weer naar de aarde af te dalen. Er moest vergaderd, beslissingen genomen, knopen doorgehakt, taken herverdeeld en nog meer van dat soort bezigheden. Waar een mensch al niet druk mee kan zijn...
Al bladerend in mijn agenda om een afspraak te plannen maakt mijn hart een vreugdesprong want Bella Italia komt met rasse schreden naderbij. De week na hemelvaart ga ik zonder lief doorbrengen met twee goede vrienden en mijn laptop. On line bloggen zal er wel niet inzitten, er is geen telefoon maar schrijven zal ik...
Ooit hoop ik in dat huis een winterlang mezelf te kunnen vermaken, in alle rust me bezighouden met houthakken en simpel voedsel bereiden en slapen en schrijven en wat ik nu eigenlijk wil in dit leven.
Hm, tijd voor een sabbatical winter?
Eerst maar eens van deze zomer genieten....

5 opmerkingen:

Redstar zei

En een zomer zullen we krijgen, maar of iedereen daar zo blij mee zal zijn..

ria zei

Wat fijn voor je, lekker een weekje ertussenuit. Veel foto's maken! ;-) En wat Redstar zegt, eerst maar van de zomer genieten hoor.

Roosnans zei

mmmmm geen slecht idee, zo'n sabbatical tijdje.... eens mijmeren over...van alles...

alvast veel voorpret!
grtz

Brillie zei

En de lente niet overslaan he?

aargh zei

Ziet er goed uit daar!