dinsdag 17 april 2007

Steen en been klagen....


Al dagen zie ik tegen deze dinsdag op, met name moet ik 'zuchten' om de vergadering van vanavond die ik moet notuleren. Als een steen op mijn maag voelt het en het notuleren is, vind ik, altijd dubbel zo erg omdat ik het geneuzel de volgende dag een tweede keer 'tot me moet nemen' en er dan ook nog een fatsoenlijk verslag van moeten breien. Ach, op zich is het allemaal niet zo erg, ik word er tenslotte voor betaald maar als ik andere, meer interessante dingen daardoor niet kan doen of moet uitstellen, dan heb ik het er altijd een beetje moeilijk mee moeilijk mee en dan mag ik zo graag hier in mijn blogje 'van mijn lip' blazen, dat lucht op namelijk.

Tegen 19.00 uur had ik alles klaargezet en druppelden de eerste mensen binnen waaronder een, door iemand anders, ingehuurde notuliste. Ik sprong een gat in de lucht en kon me nog net genoeg inhouden om haar niet te zoenen. De wereld ziet er ineens zo anders uit, zoveel lichter...De steen in mijn maag is weg. Ik jubel want dit betekent dat ik nu kan bloggen en morgen aan mijn nieuwe project op het werk kan beginnen en spreekwoordelijk mijn steentje hieraan kan bijdragen. Zo mag het vaker verkeren.

10 opmerkingen:

ria zei

Soms zit het tegen en soms zit het mee :-D Fijn voor je! Is het een leuk nieuw project? Of mogen we daar niets over weten ;-)

ria zei

oh, ik hoef nu mijn naam niet meer in te vullen :-D
Vandaag een google account aangemaakt vanwege blogger, mijn oude archief is ineens niet meer te zien, 't is er nog wel gelukkig ;-)

Mike zei

Maar natuurlijkmag je het weten, het is eerder dat ik mij een beetje geneer dat ik als webmaster zo slecht op de hoogte ben van alle technische zaken en programma's...Ik ga morgen dus eindelijk beginnen (heb vandaag een training gehad) om onze site 'op te leuken'met banners en foto's. Alles geheel volgens de nieuwe 'huisstijl' van de gemeente.
Nieuwsgierig? Nu is tie nog kaal met alleen tekst www.utrecht.nl/zuidwest
maar heel gauw hoop ik daar verandering in aan te brengen

linda zei

en zo blijkt maar weer dat een mens zich vaak te veel stenen in zijn maag laat leggen en dat een en ander vanzelf weer oplost en een stuk lichter blijkt te zijn...nou ik ben benieuwd naar de steentjes in jouw nieuwe project Mike...geniet van de avond!!

Mike zei

Ha Lin, bedankt!

Roosnans zei

grinnnn
mazzelaar!!!
geniet er van!
grtz

Redstar zei

Toch, twee zoenende dames kan best tegenwoordig ;-)

Ik ben secretaris geweest van de dorpsraad, en vond het ook altijd een ramp..

Mike zei

@redstar; ou're a naughty rebel

aargh zei

Die andere notuliste vond het natuurlijk héééérlijk dat ze mocht ;-)

Mike zei

Ingehuurd via een notuleerbureau, ze stond te trappelen :-)