donderdag 3 mei 2007

Beheren en begeren en zo...

Ach, op de valreep van mijn weekend kreeg ik nog een vraag van een bezoeker die de agendabeheerder van mijn vakantieverende collega zocht. Manus van alles die ik ben en een beetje oververhit door deze zonnige dagen verspreek ik mij met dat ik haar 'begeer'.
Ter plekke rood aanlopend en stotterend wist ik eigenlijk al dat het niet meer zou goedkomen vandaag. Ik ben de middag, schutterend en wel, doorgekomen en heb mij naar de klok van vieren heengesleept. En nu? Nu ben ik heerlijk thuis nog even aan het genieten van de laatste zonnestralen en laat mijn uitzicht zien. Ik blaas deze dag van mij af en richt mij op het komende weekend. Vier hele dagen vrij, ik zou er bijna aan gaan wennen.
PFFFFFFF

4 opmerkingen:

ria zei

hahaha, ik vind het wel een leuke verspreking :-D daar hoef je je toch niet voor te schamen.
Prachtige viooltjes tegen die knalblauwe lucht.

Brillie zei

Het weekend bestaat toch echt uit slechts twee dagen.

nans zei

geniet van een beg/h-eerlijk weekend!grin
hug

Lin's ding zei

Geniet van de vrije dagen en van de prachtige kleuren als op je foto... groetekes van ier..