donderdag 31 mei 2007

Ciao La Bazza


Dan komt de allerlaatste dag van mijn vakantie in La Bazza 2007, ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op de terugtocht terwijl ik zachtjes heen en weer schommel in mijn hangmat. Ik kijk toe hoe Willem zich in het zweet werkt. Het leven is goed en niet alleen op het Brabantse land ...
Mario en Irma komen nog even afscheid nemen waarbij Mario zonder ook maar enige gene zich in zijn hemd laat fotograferen. Irma heeft onder haar hoed op het voorhoofd een soort van stoffen maandverband gebonden, tegen het zweten, de temperatuur is flink boven de 30 graden. Ik geniet van hoe deze mensen ongehinderd ''gewoon zijn". Daar kan ik nog heel wat van leren, wat kan ik dan nog zitten met het idee 'er niet uit te zien' of iets dergelijks. Ergens doet het eenvoudige leven hier mij erg denken aan Australië, ook daar zegt de staat van de kleding of hoe je eruit ziet helemaal niets over wat je status is. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat, buiten de grote steden, status en de bijbehorende symbolen als kleding, auto en huis, in Australië (nog) onbelangrijk is, in elk geval inde ogen der Aussies. Maar goed meer daarover in oktober als Maxim en ik weer op 'down under' expeditie gaan...

5 opmerkingen:

Redstar zei

Dat waren heel wat logjes de laatste dagen. Geweldig! BTW... Ik heb u gevonden hoor.. :o)

nog niet gelukt met de header?

Mike zei

Hele log nu grijs gebied geworden, ben nog niet zo handig vrees ik...
Enne, ik had zo graag wat mysterieus gebleven maar u is met glans en wimpel geslaagd hoor!

V@nM@n zei

Dat leven is hier langzaam weg aan het gaan. Hier moet iedereen vermaakt worden...

Mike zei

@ v@nm@n; of zou het met leeftijd hebben te maken, ik bedoel nu we wat ouder worden we de waarde of mate van belangrijkheid van zaken anders inschatten?

ria zei

Doe maar gewoon, zeg ik altijd, al die poeha is ook niets voor mij.