dinsdag 29 mei 2007

Cinque Terre...












Ik heb me in Nederland ongans gezocht naar Cinque Terre in de atlas, niet zo verwonderlijk nu het blijkt te bestaan uit meerdere plaatsjes, vijf dus, die zeer vernuftig tegen de ruige bergachtige kust 'geplakt' zitten. De weg ernaartoe is erg smal en bochtig en ik moet er niet aan denken in het hoogseizoen deze te rijden. Italianen rijden als gekken en halen je, bij voorkeur, net voor een onoverzichtelijke bocht met dubbel doorgetrokken streep in. Met dit in mijn achterhoofd deze hele autotrip ben ik blij dat Willem achter het stuur zit, wat maakt dat ik met iets minder samengeknepen billen mij laat vervoeren ...

En dit is een anti allergene geranium, althans ik word aangemoedigd deze aan te raken en te ervaren dat er geen allergische reactie van komt. Wist overigens in het geheel niet dat je ook al allergisch voor geraniums kon zijn. Je zal er maar de hele dag achter moeten zitten ...

4 opmerkingen:

V@nM@n zei

Oh jee, ik ben over een tiental jaren ook bejaard en moet me dan gaan verschuilen achter de geraniums...

Brillie zei

Zo bestaat er maar een maal landgoed Brillietein. Gelukkig wel. Ik weet mijn landhuis nog steeds terug te vinden.

Mike zei

@ V@nm@n; gewoon blijven bloggen, veel leuker :-)

Mike zei

@ Brillie; Brilletein? Das toch tegenover waar die sleurhut geparkeerd staat?