vrijdag 11 mei 2007

'damesleed'

Ik heb al eerder geblogd over mijn tijd als 'paardenmeisje'. Deze knollen zijn echter van een geheel andere orde. Dit soort knollen krijg je als je ze net niet kan gebruiken. Mijn moeder vertelde me al heel vroeg altijd een extra paar 'bij de hand' te hebben, want je 'kon het nooit weten'. Zekerheid dus om er altijd onberispelijk en keurig uit te zien, 'netjes' voor de buitenwacht. Ik geloof dat ik dat al vroeg als ballast 'overboord' heb gegooid. Vandaag had ik daar wel een ietsiepietsie spijt van want na de yoga van vandaag moest ik linea recta door naar kantoor vanwege een vergadering. Geen tijd om ff te shoppen en geen reservepanty en veel te koud voor blote benen.

Toen werd het dus een kwestie van geraffineerd bewegen en steeds anderen voor laten gaan en het rokje steeds lager trekken...
Wat een uitvinding die stretch stof, ik heb met opgeheven hoofd zonder zichtbare ladder het thuisfront weten te bereiken, ach en zo'n midi rok past misschien zelfs wel beter bij zo'n 47 jarige puber...

7 opmerkingen:

Roosnans zei

grinnnn
geweldig verhaal weer!!!
grtzzzz

ria zei

Nou ik had ze lekker uitgedaan hoor, zo koud was het nu ook weer niet :-)

Mike zei

@Ria, nou echt niet dan moeten "ze" toch echt wel wat bruiner zijn :-)

Brillie zei

Mannenleed: Het hele verhaal moeten aanhoren... en dat drie keer achter elkaar...

Mike zei

Euh, brillie ik heb geen weet
van jouw herenleed.
Dat rijmt tenminste ...

V@nM@n zei

Prachtig... het verhaal bedoel ik dan.

Redstar zei

Prachtig verhaal! Dank U