woensdag 2 mei 2007

En we luieren lekker verder...


Aangezien dit luierweer nog even aanhoudt zag ik mij vandaag genoodzaakt een nieuwe ligstoel aan te schaffen daar het vorige exemplaar na jarenlange trouwe dienst bezweken is onder deze maar voortdurende hitte. Dat mijn gewicht hier niets mee te maken heeft moge duidelijk zijn!


Alvorens zo te kunnen luieren moest er wel eerst gewerkt worden en zowaar is het gelukt wat aan de gemeentelijke website te klussen. De server had er zin in en ook mijn peecee is maar één keer vastgelopen en dat is niet noemenswaardig veel zodat het ergergehalte van vandaag zich tot het minimum heeft weten te beperken. Ahhh, dit soort dagen mogen vaker komen. Vandaag is het mij ook nog gelukt mijzelf te verrassen, jawel.

In mijn agenda staat dat mijn lief me komend weekend meeneemt naar het oosten. 'Wat een schat' zult u denken, is ie ook maar ook uitgekookt want in Duitsland is lekker bier en met deze temperaturen is het daar vast goed vertoeven en driemaal raden wie de Bob is.

Pffff, eerst zelf maar even luieren.

7 opmerkingen:

Redstar zei

Een bevredigend dagje dus zo te lezen..

V@nM@n zei

Dat is weer goed voor uren slaapplezier...

ria zei

treinen kan soms ook heel gezellig zijn ;-)

Roosnans zei

ik wens je nog veel, lange dagen, maanden en jaren geniet-rust-plezier op je nieuwe exemplaar!!!
grin

Brillie zei

Het is de zwaartekracht...

Mike zei

@brillie, laat ik ook altijd gedacht hebben dat ik afstam van de homo horizontalis...

aargh zei

Dan knoop je er toch lekker een nachtje aan vast! Diebels Alt is ook erg lekker met warm weer.