dinsdag 29 mei 2007

La Bazza Veni...


De overbuurtjes komen bijna dagelijks even buurten. Eerst worden we uitbundig begroet vanaf de weg. Doordat het gras erg hoog staat zien we alleen wat wuivende armen en horen we de begroeting, vervolgens komen ze met een omtrekkende beweging via de buurvrouw 'aan'. Er zit bar weinig wind in de banden van de rolstoel van Irma en Mario heeft er een hele kluif aan om haar over de onregelmatige grond te verplaatsen. Ik blijf me verbazen over de dunne beentjes van Mario, ze zijn niet in verhouding met zijn redelijk forse bovenbouw. Tja, en dan zijn die beentjes ook nog eens verpakt in een wel heel erg klein broekje. Ik geloof niet dat Mario door heeft hoe ieders blikken telkens 'afdwalen' naar zijn verschijning. Ik verbaas mij over hoe hij ongehinderd door ook maar enig schaamtegevoel dapper rondstapt slechts gehuld in dat kleine donkerblauwe (lende)lapje ...

Prachtig mens die Mario...

3 opmerkingen:

Redstar zei

Die beentjes zien er idd behoorlijk dun uit ja. Maar hij kan ze blijkbaar nog goed gebruiken..

ria zei

Ze zien lekker bruin in elk geval :-)

Mike zei

Ik blijf het een boeiend fenomeen vinden ...:-)