woensdag 16 mei 2007

'Lurkt' u?...

Een lurker is een persoon die op Internetforums, chatrooms, BBS-en, Usenet of Wiki’s alleen mee leest, maar zelf bijna niets bijdraagt.
Vanochtend ben ik op de site van ria onderstaande oproep tegen gekomen en ik vind 'm leuk en ondersteun deze.
Ik roep bij deze alle meekijkers en meelezers van dit blog op voor één keertje te reageren en zich bekend te maken, al dan niet met eigen naam. Maak me blij zodat ik bij thuiskomst een volle mailbox met 'spontane' reacties aantref.
Ik laat mij verrassen....


10 opmerkingen:

Irene zei

Mag het ook als je voor het eerst hier komt en dus geen lurker bent? Dan is dus dus een spontane reactie.

Irene zei

Hèhè. Ik wou zeggen 'dan is dit dus een spontane reactie'. De eerste de beste keer al een foutje, poe.

Linneke zei

Het leuke van een dergelijk initiatief is dat je zo op blogs terecht komt waar je anders nooit op zou belanden. En zo doe je soms best leuke ontdekkingen ! Ik kom alvast nog eens kijken...

ria zei

Heee Mike!

Roosnans zei

hallo mike!

Brillie zei

Vandaag lurk ik even... ook hier.

Anoniem zei

Ikke ook lurk

Redstar zei

Ik lurk nooit, dat weet U wel... ;-)

Anoniem zei

Okee, ik bekend, heb zojuist ook gelurkt. Hoestie met je, bijna naar bella italia toch? Ik las dat je alleen met de auto gaat, wat een avontuur. Maar ik weet zeker dat je het kan.... we zijn stoere vrouwen toch ;-)

Gr, Sonja

martine zei

Nee, ik ben hier voor het eerst.
Misschien kom ik gauw nog eens, ziet er plezierig uit hier.