zondag 13 mei 2007

PC perikelen...

Na meer dan een week nogal dangerously te hebben 'geïnternet', want 'unprotected' (ik kan heel goed waarschuwingen en rode prangende berichten negeren), ben ik vandaag eens diep in de virusproblematiek gedoken. Ik heb vorig jaar een norton virusscanner gekocht en sinds de laatste crash kreeg ik elke keer meldingen dat mijn virusscanner niet beschikbaar was of uncompattible. Na oeverloos te hebben geprobeerd deze opnieuw te installeren kreeg ik de tip alles van de pc te verwijderen wat met norton te maken heeft en het geheel opnieuw te installeren. En HOERA, we kunnen weer. Ik werd hier weer gelijk zo enthousiast van dat ik mijn schijf heb geschoond en mijn foto's opnieuw gerubriceerd è een paar fraaie nieuwe plaatjes heb gemaakt. Al met al ben ik dus reuze tevreden over mijn prestaties van vandaag. Als toetje heb ik photoshop (succesvol) geïnstalleerd zodat ik heelijk in bella italia aan de slag kan met de volgende (serie) fotoboekjes.

5 opmerkingen:

Redstar zei

Norton is zelf haast een virus. Het nesteld zich diep in de kernell van de pc. Bij mij komt het er niet op.

Mike zei

Wat raad je dan aan om te gebruiken?

Mike zei

Dank Redstar en S. voor jullie reacties

Brillie zei

Norton komt er bij mij niet meer op... wat een rot programma is dat als die niet wil verwijderen...

Brillie zei

PS: Mcafee is was ik gebruik.