zondag 27 mei 2007

Viva La Bazza!

Ik ben blij te merken dat zowel Willem als Rietje wat meer gaan relaxen en de tijd nemen om een boek te lezen, zou mijn luiheid aanstekelijk werken???
Naast het luieren heb ik me deze dagen uitstekend vermaakt met mijn andere hobby namelijk het bereiden van voedsel. Ik bak koeken, taarten, bereid snacks en andere tussendoortjes en zorg voor het avondeten. Ik draai mijn hand niet om voor gefrituurde courgettebloemen als voorafje of om een monsterhoeveelheid heksensprotten te bakken die we af kunnen wisselen met appeltaart en later in de week met wat heerlijke brownies, met dank voor het recept van Roosnans... Wauw, wat een vakantie!
Dit is 'La dolce vita'!

11 opmerkingen:

V@nM@n zei

Dat eten ziet er helemaal niet verkeerd uit. Het water loopt me in de mond...

Mike zei

Nou ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat uzelf ook geen onverdienstelijk kok is...Daarnaast zie ik in u een mede smulpaap, gezien de speekselrijke reacties ...

ria zei

't Zier er overheerlijk uit Mike

Redstar zei

Ook ik krijg het water in de mond. Trouwens luiheid of relaxen is iets wat een ieder zou moeten bezitten of doen!

Mike zei

@ Ria, ik heb het mijzelf ook uitstekend laten smaken!

Mike zei

@redstar, echt lekker kunnen luieren is bijna een levenskunst, ik word er steeds beter in :-)

Lin's ding zei

Hmmm Mike, ziet er lekker uit, je mailt me de recepten Natuurlijk door, behalve die van de brownies, die heb ik al jaren.... heb er al zin in...mmm

Brillie zei

Heerlijk, is er nog wat over? Stuur het maar op...

Mike zei

@ Lin's ding, recepten zijn onderweg!

Mike zei

@ Brillie: Wat denk je... Verdwenen tot op de laatste kruimel

lin zei

dank voor de recepten Mike! Ga ze zeker uittesten en op smikkelen!