woensdag 27 juni 2007

Alle tabellen nog an toe...


Kijk zo begon deze fraaie dag, een strakblauwe lucht. Deze foto is rond. 7.30 uur genomen vanaf de patio (ja, wij hebben een patio) op het werk. De rest van de ochtend heb ik mij mogen buigen over allerhande gemaakte tabellen in tabellen in, je raadt het al, een tabel, op onze website. Nu moeten daar allerhande foto's aan toegevoegd gaan worden en die hebben een andere afmeting dan de tabel dus dat geeft weer rare verspringingen en andere mysterieuze wijzigingen en soms heuze verdwijningen waar ik u verder niet mee zal vermoeien.




Rond de lunchpauze van 12.00 uur mocht ik weer even los en naar buiten en zag ik dat er overdreven veel wolkjes over dreven. Ik vond het geheel wel passen bij de tabellen. Die kwamen namelijk halverwege de middag toch echt mijn neus uit. Weer even een fris luchtje geschept, voor zover mogelijk in de randstad.




Deze laatste foto is rond 15.45 uur genomen. Niet dat ik het somber inzie maar het geeft toch wel een totaal ander beeld dan de eerste foto van vanochtend. U leest het waarschijnlijk al zo tussen de regels door, mijn hersens zijn verweekt, geen inspirantie, geen sprankelend blogje, geen kwinkslagen en ik mag niet langs 'start' en ontvang ook geen Fl. 20,-- Excuses dit moet natuurlijk Fl. 200,-- zijn, Met dank aan Martine en VanMan


Ahum, het weer was in elk geval afwisselender dan mijn werkzaamheden...

10 opmerkingen:

ria zei

wat geweldig leuk zo die foto's van de lucht! Een dikke tien van mij ;-)En het is goed af en toe even je hoofd omhoog te doen he, weg van de tabelletjes.

Roosnans zei

Nooit geweten dat die patio van ons zo inspirerend was...zucht...heb niks met tabellen, zou ploeteren worden...morgen iets leukers?

En ja, de soep staat klaar, als ik m maar niet vergeet mee te nemen.....
greetzzzz

V@nM@n zei

Twintig gulden.... Van wanneer is dat spel.

aargh zei

Prachtige drieluik, afdrukken en naast elkaar inlijsten zou ik zeggen!

Mike zei

@Ria en Aargh, thanks!
@ Roosnans; heerlijk lijkt me errug lekker!
@V@nm@n; Monopolie uit de 70-er jaren Wie wat bewaart heeft wat ;-)

Martine zei

Die heb ik ook, maar jij hebt wel een hele goedkope uitvoering, bij mij krijg je teminste nog 200 gulden..
Ik vind je foto's schitterend en schaar me achter Aargh.

Mike zei

@ Martine en V@nm@n; excuses, door de hersenverweking tijdens het bewerken van de tabellen is er een nul vervallen.

Pasula zei

Toch hebben de plaatjes iets van tabellen, lekker straklijnig enzo hahaha ik snap dat je er met je gedachten niet bij was, iedereen heeft weleens zo'n dag ;-)

Het levert wel mooie strakke foto's op, Mondriaan zou er jaloers op zijn!

Redstar zei

Leuk verzonnen dat idee met het drieluik. Jammer van de wolken, maar zo was je idee wel compleet...

lin zei

leuke plaatjes Mike. Erg leuk om te zien hoe het weer verliep.