dinsdag 5 juni 2007

Deep Change dag 15, de laatste ...

Deze foto vind ik heel toepasselijk en ik ondertitel 'm als 'laatbloeier'.

Na 7 maanden intensieve training kwam vandaag het einde en zijn we 'klaar'. Het voelt even heel erg raar om afscheid te nemen, iets wat ik toch al vreselijk vind. Je 'hugged' mekaar en toch deze keer voelt het anders. Er zijn mensen bij, ik geef toe voornamelijk vrouwen, die ik echt aan mijn hart mag drukken. Vrouwen bij wie het bewegen synchroon gaat, vloeiend en waarbij het aanraken heel natuurlijk voelt. Ik voel mij diep dankbaar dat ik dit seminar heb mogen volgen, wat een verrijking van mezelf. Ik heb geen truukjes geleerd maar ben werkelijk afgereisd naar mijn diepste wezen om daar het beste uit mezelf te halen. Ik heb gezien en ervaren wat er aan 'schatten' zich in mij bevinden. Mijn reis is eigenlijk nog maar net begonnen.

Morgenochtend reis ik af naar Ierland. Mijn rood verbrande gezicht zal daar vast niet opvallen tussen alle trollen en gnomen.


Ik besluit met een foto van Tijger en ik genomen in de ruit van de trainingsruimte ...

9 opmerkingen:

V@nM@n zei

Heel veel plezier in Ierland...

Lin's ding zei

WAT?! Ga je naar Ierland? Wauw...meid je maakt heel wat moois mee. Geniet er van, net als van de schatten die je in jezelf gevonden hebt!

Mike zei

Thanks V@nm@n en Lin, lieve schat, ik moet nog steeds denken aan wat jou en en je engel is overkomen :-)

ria zei

Veel plezier in Ierland en geniet van je verdere levensreis ;-)

Mike zei

@Ria; bedankt enne er is wifi in Ierland, ik heb het laten checken :-)ik hou u op de hoogte...

Brillie zei

Ik zal ook maar even over een bloem loggen...

Pasula zei

Heel erg veel plezier op reis, geniet van alle mooie ervaringen en kom heelhuids weer terug!

Redstar zei

Have fun and wisdom in Ierland. Geniet ervan, en ontdek nieuwe schoonheden in het leven..

nans zei

do I need to say more....??

geniet geniet geniet van alles op je pad!
hug
nans