woensdag 13 juni 2007

Een nieuwe slide show...

Bij deze dan een langzame versie waar je niets voor hoeft aan te klikken, langzaam schuiven één voor één de foto's voorbij.' Je kunt 'm sneller of langzamer laten lopen door op de plus of min te klikken...



create your own slideshow

Het was even zweten en puzzelen maar dan heb je ook wat.
Gisteren was eigenlijk helemaal niet leuk thuiskomen want er lag een bekeuring van 130 euries op de mat. Ik heb een rood verkeerslicht over het hoofd gezien toen ik een kopje koffie bij Willem en Rietje ging drinken. Ja, een duur kopje koffie dus. Ach het is maar geld en zeuren erover heeft ook geen enkele zin. KLAAR!
Ik vond het eigenlijk ook wel wreed om vanochtend gelijk al weer aan het werk te moeten terwijl Maxim en zwagerlief zich opmaken voor een lang weekend Duitsland om de Obersaltzberg te bekijken. Hij is namelijk erg geïnteresseerd in de tweede wereldoorlog en hoopt daar nog wat meer informatie te kunnen vinden. Mij trekt het voor geen meter maar ik heb al wel van meer mensen een soort van fascinatie voor die tijd vernomen. Hij weet er ook verschrikkenlijk veel van en ik noem hem wel eens gekscherend 'nazikundige', maar dat klinkt weer zo eng. Ik geloof dat er een geschiedkundige aan hem verloren is gegaan.

6 opmerkingen:

ria zei

prachtige foto's mike. Je hebt zodoende wel plezier van je toestel hè!

mike zei

Dat is een understatement. Waar ik ga of sta, altijd bij me. De familie vond het vreselijk, heb veel compromiterende foto's gemaakt hahahaha. mag ik helaas niet plaatsen op internet maar heb ik wel in een boekje gezet, hilarisch...

lin zei

mooie plaatjes, met oog voor detail mevrouw!Fijn dat je zo geniet van je digi-vriend. Tja, het leven is niet eerlijk he, jij maar werken en de mannen maar genieten van het goeie leven, arme jij...haha

Redstar zei

130 euro is wel geld, best veel eigenlijk...

Mike zei

@ redstar. ohw, wrijf het er nog een keertje in, aiaiaiai

V@nM@n zei

Wat een rust stralen die foto's uit, heerlijk.