vrijdag 8 juni 2007

Eire ...

Wauw, het is hier fantastisch! Het weer, de mensen, het huis, de familie, mijn lief...

Het enige wat wat minder is dat is de Wifi, die is er alleen in de lobby van het Hilton en daar moet maarliefst 10 eurie per uur voor neergelegd worden dus ben ik maar weinig on line want mijn budget was al wat afgeslankt na Italië...
Het is werkelijk heerlijk om hier weer te zijn, Ierland zit economisch duidelijk 'in de lift', overal worden huizen gebouwd en het vroeger zo lege land begint aardig volgebouwd te worden. Het mysterieuze land wat ik nog ken uit de zeventiger jaren heb ik nog niet gezien maar toen regende het heel erg veel en nu schijnt de zon. Niet dat dat veel met elkaar te maken heeft overigens ...

De zee en de bergen roepen mij, misschien blog ik later in de week nog verder, voor nu is mijn budget er alweer doorheen gedraaid.
Warme groeten vanuit het Ierse voor u allen ...

7 opmerkingen:

Redstar zei

10 € voor een uur? das niet mis. Veel plezier

Roosnans zei

wat een prachtig landschapje....
geniet van je vakantie!
grtzzzzzz

Brillie zei

Ik pak altijd gewoon een GSM paal... prima verbinding.

Lin's ding zei

mooi, mooi, mooi... en geniet je vooral helemaal suf, slurp je maar lekker vol met plaatjes en mooie herinneringen voor later! groetjes van hier

Mevrouw zei

heel veel plezier en geniet vooral niet met mate

V@nM@n zei

Ik ben gewoon jaloers op je... Geniet er maar van.

ria zei

ben je nu al wel of niet thuis.....