dinsdag 19 juni 2007

En gelukkig ook van deze dagen...

"Gefeliciteerd"
Zo werd ik zachtjes vanochtend, net voor de wekker ging, gewekt. Mijn lief fluisterde mij wakker en toe, toen ik niet begrijpend mijn ogen opende, dat het onze trouwdag was. Alweer 12 jaar geleden zijn wij getrouwd, toen was het net zo'n mooie stralende dag als vandaag in 2007.

Nu kom ik iets eerder thuis om hem te verrassen, tref ik hem niet thuis maar wel zijn de boodschappen al gehaald en staat er een heerlijk flesje pink champagne koud. Ik ga de hangmat uitklappen om even al deze zegeningen bij elkaar op te tellen.


En hoe was jouw dag?

8 opmerkingen:

Roosnans zei

genoten van jouw heerlijke grijns dat je eerder naar huis ging! ha ha ha

fijne feestdag!

V@nM@n zei

Proficiat... Ik was het beslist vergeten.

aargh zei

Aha, gefeliciteerd! Proost! Nog een half jaartje dan heb je je eerste echte jubileum samen!

ria zei

Gefeliciteerd samen!
Mijn dag was vooral raar ;-)

Brillie zei

Nog 6 maanden... Partytime...

Pasula zei

Klinkt als een topdag!
De mijne was ook heel goed, maar demeeste dagen verlopen wel lekker gelukkig.

Redstar zei

Alsnog van harte jullie 2! Onze dag was zoals elke dag...

Lin's ding zei

Gefeliciteerd meid, hoop dat je van je zegeningen genoten hebt. Ik tel ze hier ook elke dag het zit 'm vooral in veel kleine dingen.