donderdag 21 juni 2007

Footo.nl

In april van dit jaar las ik op het blog van Ria over Footo.nl.

Ik ben er flink blijven plakken en eigenlijk heb ik redelijk trouw elke 2 dagen 2 foto's geplaatst, zodat ik nu een aardige verzameling heb. Het is leuk om te lezen wat anderen vinden van jouw foto's. Zo langzamerhand leer je de 'hand' of wel mischien 'het oog' van de fotograaf kennen. Heel veel hebben er hun eigen stijl. Ria maakt o.a. de prachtigste natuuropnames, anderen weer portretten of landschappen. Aanstaande zaterdag is er een ledendag georganiseerd waar ik me voor heb opgegeven. We komen ergens samen en krijgen dan fotografeeropdrachten mee. Lijkt me erg spannend, ik kijk er in elk geval erg naar uit en hoop dat de weergoden een beetje meewerken.


Voor de nieuwsgierigen zal ik hier>>> een link naar mijn pagina aanmaken. Als je op de foto's klikt kun je daar de commentaren lezen. Als het goed is moet deze>>> link wel werken...excuses...

9 opmerkingen:

ria zei

Oei! Spannend hoor, opdrachten! Hihihi, ik ben erg benieuwd. Doe ze allemaal de groetjes maar van me ;-)

Redstar zei

ik vind de foto hiernaast anders wel erg tof... Veel plezier zaterdag..

V@nM@n zei

Ja zeg, niks foto. alleen maar een inlogscherm

Mike zei

Sorry V@nm@n, ik hoop dat de link nu wel werkt...

Mike zei

@ Ria, misschien wordt de volgende ledendag wel wat meer bij jou in de buurt :-)

lin zei

ha, ik heb daar dankzij jou al vaker geneust hoor. Leuk om alle foto's te zien...lekker divers...veel plezier

Linneke zei

Knappe foto's zeg! Moet wel leuk zijn, een fotografisch oog dat je ook nog eens op de gevoelige plaat kan vastleggen...
Zwaai,

Linneke

Martine zei

Niet verkeerd hoor, die foto's van jou! Verrassend gekozen standpunten en een vleugje humor. Met een opdracht op pad gaan lijkt me heel leuk. Ook om te zien hoe verschillende fotografen dezelfde opdracht interpreteren. Veel plezier morgen, ik ben nu al benieuwd naar het resultaat..

aargh zei

Wat leuk. Veel plezier zaterdag, ik duim vast voor droog weer!