vrijdag 15 juni 2007

Gezocht en nog steeds onvindbaar...


Na de somberheid van gisteren is vandaag weer een andere dag. Een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen, ik ben namelijk mijn rijbewijs kwijt en dat is ernstig. Chaotisch als ik ben, heeft mijn rijbewijs altijd een vaste plek in mijn portemonnee. Daar zit ie dus niet (meer) in en ik pijnig mijn hersenen wanneer ik 'm daaruit heb gehaald ter legitimatie of iets dergelijks en ik kan me zo'n moment niet heugen...

Mijn tassen heb ik reeds nagezocht, evenals het etui met autopapieren. Mijn rijbewijs blijft spoorloos en ik word zo langzamerhand radeloos. Iemand enige suggeste waar ik kan zoeken? help?

9 opmerkingen:

Redstar zei

Een suggestie heb ik niet, ik weet alleen dat een nieuwe niet meer zo duur is. Hier niet althans..

V@nM@n zei

Voor een nieuw moet je eerst naar de politie en aangifte doen van vermissing. Daarna kun je naar de gemeente voor een vervangend rijbewijs wat even lang geldig is als het oude. Ik zou nog maar even de denk-radertjes latten knarsen

Roosnans zei

uh....ergens onder een kopieerapparaat bij de ah of op het werk, in je rechterjaszak, de bovenste lade, in het dashboardkastje...uh.......

dat wordt een gebedje naar de heilige Antonius....

succes!

ria zei

ja, wat vanman zegt, ff aangifte doen en je hebt zo een nieuwe. Wel vervelend hè, en jij maar prakkedenken :-(

Brillie zei

Ik ken een goede rijschool bij je in de buurt...

Pasula zei

Misschien even gepakt om er iets uit over te nemen? Of als legitimatie gebruikt en het ergens anders teruggestopt? (Pastic boodschappentas ofzo) of even in het handschoenenvakje, de vriezer, andere portemonnee, op het aanrecht, in een andere jas, op bed?

Mocht je meer suggesties willen, roep maar ;-)

Lin's ding zei

Heilige Antonius, beste vriend, ik hoop dat Mike haar rijbewijs vind....
zo gepiept

Martine zei

Oei! In de kontzak van die lekkere luchtige zomerbroek die nu in de wasmand zit? In het filter van je wasmachine, tussen de afgehandelde post, de oude kranten, op het plankje in de gang waar altijd van alles slingert behalve datgene waarvoor het bedoeld was?
Sterkte met zoeken..

Pasula zei

Nog steeds niet gevonden?