zaterdag 16 juni 2007

Hatsikedee...


Voor vandaag al weer behoorlijk (voor mijn doen) actief geweest op huishoudelijk gebied. Morgenavond komt Maxim thuis en ik wil toch echt laten zien dat ik het best red zo. Ik ben al volop bezig met voorbereidingen voor de maaltijd van vanavond, ik ga bij mijn zusje en zwager een heerlijke pasta met (zelfgemaakte) pesto maken en eten. Even bijpraten en de laatste financiéle puntje na het overlijden van onze pa op de i zetten.

terwijl ik dit typ komt onze Tooheys me een muis brengen waar ze al behoorlijk dokter bibber mee heeft gespeeld, getverdegetver. Waar zijn die mannen als je ze nodig hebt? Maar goed ook dat ruim ik (met veel afgrijzen en kokhalzen) op. Ondertussen komen er mailtjes en reacties binnen met suggesties voor mijn vermiste rijbewijs. Ik heb nog één mogelijkheid en dat is Maxim, misschien is ie mij aan het 'testen' hoe lang het duurt voordat ik erachter kom dat ik mijn rijbewijs niet heb...

Maar dat lijkt me toch niet erg waarschijnlijk.

-ZUCHT-

8 opmerkingen:

V@nM@n zei

Ik had je nog even willen plagen met je rijbewijs, maar gezien de zucht zal ik daar maar niet aan beginnen.

Mike zei

@v@nm@n; haha, plagen mag altijd, ik moet nog veel meer om mezelf gaan lachen!
Kom maar op!

Redstar zei

Je rijbewijs ben je gewoon kwijt :-) Vette foto!

Brillie zei

Die bui gaat wel weer over...

Lin's ding zei

alles valt heus wel weer op zijn plaats, Mike, het komt op de een of andere manier weer in orde. Tja, goeie vangst van Tooheys. Was vorig weekend ook manloos en had ook een goeie vangst in de tuin. Mijn held Bram (9jaar) ruimde het aangevreten waterhoentje voor me op en ook het restant bont van een of ander niet nader te indentificeren beest...wrahg, vond het ook niet zo lekker allemaal....

Mike zei

@ redstar, dank voor het vette compliment!

Mike zei

@ Brillie; euh, welke bui? You've lost me...

Mike zei

@lin; Heerlijk die kattencadeautjes :-)