woensdag 20 juni 2007

Idioterie!

Artsen van Millecam zijn dokterstitel kwijt...

Niets voor mij om zo heftig op iets uit de krant te reageren maar nu moet het toch echt even van mijn hart. Ik ken één van de geschorste artsen persoonlijk, zijn naam is Jos Koonen en ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt. Hij heeft mijn zus behandeld in dezelfde tijd als dat Sylvia Millecam bij hem behandeld werd en zij hebben elkaar daar regelmatig ontmoet. Silvia heeft heel bewust voor deze alternatieve behandelwijze gekozen. Helaas voor haar was ze al veel te ziek toen ze bij Jos kwam, bij mijn zus was de behandeling door Jos wel heel succesvol. Vorig jaar ben ik bij deze arts onder behandeling geweest en hij heeft mij volledig van mijn klachten afgeholpen mede door mij ook inzicht in mijzelf te verschaffen. Waar gaan we heen als we niet meer onze eigen keuzes mogen bepalen? Ik vind dit maar een enge ontwikkeling. Feit blijft dat ook de reguliere medische wetenschap niet alleswetend is. Wat een trieste dag.

6 opmerkingen:

Redstar zei

Weet je wat het is. De gevestigde zorg deskundigen geloven er allemaal niet in. Dat Sylvia al zo ziek was weten ze wel, maar leggen ze naast zich neer om zo een voorbeeld te kunnen stellen. Althans, dat is mijn gedachte erover...

V@nM@n zei

Triest kun je dit wel noemen ja...

Brillie zei

Zij koos, zij gaven, zij ging dood. Eens gaan we allemaal.

Lin's ding zei

He hallo, daar gaat Mike haar dag niet door laten vergallen. Even een dipje mag, maar je kunt het leed van de wereld niet allemaal op je schouders meenemen hoor. Daar krijg je alleen maar klachten van. Verder...je hebt gelijk: ze koos zelfbewust en als dat ook al niet mag in Nederland zijn we ver van huis, maar ach...de regels hier zijn toch om soms te ontploffen.

Mike zei

@lin;Het is niet zozeer dat ik mijn dag hierdoor heb laten vergallen, zo'n blogje blaten is werkelijk heel heilzaam :-)

Pasula zei

Het is zeker triest. Temeer daar ik zelf momenteel ook de vruchten pluk van behandelingen door alternatieve genezers en ik weet dat het juist wél helpt. De dokter hielp me van de kwaal af, de kwaal kwam terug, de dokter gaf weer pillen, de kwaal kwam weer terug...

Net wat jij zegt: inzicht in jezelf is ook een voorwaarde voor genezing.