maandag 18 juni 2007

Je hebt van die dagen...

Vanochtend begon het al en kookte de melk over voor mijn dagelijkse bordje ouderwetse havermout. Opgeruimd, vervolgens giet ik de pap in de beker waarin ik het altijd meeneem naar mijn werk, splets, zeker de helft druipt om onverklaarbare reden langs de keukenkastjes en eindigd in een plasje op de vloer. Mike telt tot 10 en vraagt hardop wat de reden is voor deze tergende vertragingen op de vroege ochtend maar krijgt natuurlijk geen antwoord. Goed, ik poets wederom en ditmaal het aanrecht de kastjes en een stuk vloer. Pak de rest van de spullen en vertrek bezakt en bepakt richting buren om eerst de sneue kat van de buren nog even eten te geven en ben daarna dan even over zeven toch nog redelijk op tijd op mijn werk aangekomen. Om er daar achter te komen dat de deksel niet goed op de beker met pap heeft gezeten. Alles maar dan ook alles onder de zooi. Zelfs de muntjes in de portemonnee zaten onder.

Zeg nu zelf, das toch geen fijne start van deze werkweek?

De hele dag door 'vrijdag de dertiende' ervaringen en dan als klap op de vuurpijl, aan het einde van deze toch wel barre werkdag, niet je auto in kunnen, sleutel past niet, nog eens proberen, teruglopen naar binnen om hulptroepen telefonisch te alarmeren, krijg ik onderstaand verhelderend beeld...

Gelukkig kan ik vreselijk goed om mijn hoge 'muts' gehalte lachen...

6 opmerkingen:

ria zei

Vreselijk zeg, wat een dag! Die auto's moet ik wel heel erg om lachen, heb dat zelf ook eens gehad met m'n ouwe groene Golfje, die stonden achter elkaar. ;-)

Mike zei

@ Ria; Wat heerlijk dat je het gevoel ook kent, soms kan ik zo vreselijk om mezelf lachen...

V@nM@n zei

Misschien ligt je rijbewijs wel in die andere auto...

Mike zei

@v@nm@n: Haha, dat zou mooi zijn! Maakt nu niet meer uit, ik heb al aangifte van vermissing bij de pliesie gedaan...

Roosnans zei

Geweldig zeg!!!! grinnnnn

Redstar zei

Ja als mijn dag zo begint, pas ik de rest van mijn wakker zijn erg op. Meestal is het een voorteken dat de rest van de dag verschrikkelijk vol zit met dat soort dingen..