dinsdag 10 juli 2007

Bijna te koop....

Dat staat een beetje raar zo maar het is wel waar en ik ben al helemaal in jubelstemming. Vanaf februari ( Valentijnsdag 2007) ben ik al op mijn lief aan het inpraten. Je kent het wel, je komt met goede argumenten en brengt het op de juiste momenten, dringt niet te veel aan, je legt het een beetje 'in de week'. Je brengt het zo af en toe eens terloops ter tafel en dan plotsklaps als donderslag bij heldere hemel hoor ik de verlossende woorden uit zijn mond: "ik denk dat we de LARO maar moeten verkopen"...
Nu is het zaak om deze uitspraak niet te laten versloffen en heb ik aangeboden het ding op internet te plaatsen. Daar schrok hij wel een beetje van want de lieverd vindt dat ie eerst moet worden gekeurd. Hij moet nog een beetje wennen aan het idee dat ie weggaat...

Persoonlijk denk ik dat zo'n keuring voor een liefhebber niet van belang is. Een liefhebber vertroetelt de grote groene lobbes en weet wat ie koopt, wat de zwakke plekken zijn, dan doe je toch wat van de prijs af?


Lieve, doch stoere groene lobbes zoekt dringend nieuw huis, liefst met carport en een eigenaar met veel vrije tijd...

8 opmerkingen:

Redstar zei

Hij is waanzinnig vet, en de kennis bevat ik, maar ik zou niet weten hoe ik het zou moeten doen...

ria zei

Ik zou de Zeeuwse Klei eens inlichten ;-)
http://www.zeeuwseklei.nl/index.php

Brillie zei

En nog nooit ben je aangevallen door de russen. Doe je em weg, dan weet ik het nog niet zo net.

Mike zei

@ Redstar;
Wat zou je willen doen? Hij rijdt als een zonnetje en is motorisch prima maar vergt onderhoud in de zin van lostrillende luiken die wij dan met ducktape al weer een jaar zo hebben 'hangen' en roestplekjes, hij wil gesmeerd worden, vertroeteld...

@ ria; is dat een LARO liefhebber?, kon er zo niets van terugvinden op zijn site.

@ Brillie; Haha, ze komen maar hoor!

ria zei

@Mike ja hoor in hart en nieren, je hebt vast niet goed gekeken, gewoon ff mailen, zeg maar dat ik het gezegd heb ;-) en als hij hem niet hoeft weet hij misschien wel iemand anders.

Mike zei

@Ria; ik heb een balletje opgegooid en zal het afwachten :-)

Bolus zei

Kijk eens op http://landrover.paginamarkt.nl
Veel aanbod en vraag!

Mike zei

@ Bolus, das een goede tip! Dank je wel!