maandag 2 juli 2007

Groeizaam weer...

Zo kan ik dit weertype het beste omschrijven. Alles groeit als kool, genoeg zon en water. Tussen de buien door vind ik het heerlijk om even in de hangmat te vertoeven die ik daarvoor speciaal in uitgeklapte staat in de garage heb staan. Ik hoef 'm slechts naar buiten te dragen, de mat erin te hangen en mijzelve rustig te laten zakken et voila. U begrijpt dat als er dan weer dikke wolken voor de zon komen drijven, ik als het weerlicht uit de hangmat moet zien te geraken, wat overigens geen makkelijke opgave is. Zo heerlijk ontspannend als het liggen is, is het opstaan nog niet zo makkelijk onder de knie te krijgen. Ik heb al verschillende technieken hiervoor aangewend maar echt snel zijn deze geen van allen te noemen. Zo komt het dat ik op deze dagen voldoende lichaamsbeweging krijg, ja heus zo'n hangmat 'bewonen' daar komt echt nog wel het een en ander bij kijken hoor en is lang niet zo inactief als het lijkt...
Afijn, bij deze nog een doorkijkje van mijn uitkijkje in de tuin

6 opmerkingen:

Roosnans zei

schitterende bloemenzee!!!
greeetzzzz

V@nM@n zei

Lekker veel bloemen. En OT, het zou moeten kunnen...

Mike zei

@ Vanman; Ja zo lekker kunstig genomen vanuit een hoge plantenbak. Maar nu even wat anders, u spreekt in raadselen, what in earth is OT?

ria zei

off topic Mike, dat wil zeggen dat hij iets zegt dat niet met het onderwerp van je stukje te maken heeft :-)
Prachtig is je tuin, en ja 't groeit als een tierelier allemaal.

Mike zei

Ha Ria, thanks!

aargh zei

Haha ik zie er wel iets bij, je krijgt er vast geweldige buikspieren van.