donderdag 12 juli 2007

Prins Charles even afgeleid...

Dat zag ik vanochtend in alle vroegte als krantekop op de voorpagina staan, 'lekker belangrijk' dacht ik nog. Tot dat ik na een kop koffie met mijn wat meer wakkere oog, de foto nog eens bezag. De zon breekt door, ik schaterlach en val bijna met een achtetwaartse flikvlak van mijn stoel. Wat een prachtige moment opname. De fotograaf, John Stillwel, heeft hiermee wat mij betreft , de eerste prijs van alle royaltyfoto's gewonnen!

Bron: Algemeen dagblad

8 opmerkingen:

Redstar zei

Hahahaa, idd een mooie foto...Maar de soldaat in questie wordt ook afgeleid...

Mar zei

*grijns* die is errug leuk ja :-) Oh my, what to do? zie je hem denken...

V@nM@n zei

Het lijken wel magneten... Geweldig.

Pasula zei

Ook ik rol hier nu van mijn stoel...geweldige foto!

Martine zei

Zouden dit gewenste intimiteiten zijn?

ria zei

hahaha, geweldig!

Brillie zei

Een een tampon willen zijn, en nu bh?

Linneke zei

Schitterend! Dit is een award winning foto... :-)