maandag 23 juli 2007

Rainy day...


En het begon vanochtend zo goed. Heldere hemel en zo, bij de snelweg rond Utrecht zag ik al een dikke mist hangen wat enige tijd later een wolk vol water bleek. Maar mijn dag is goed, dat had ik me gisteren al voorgenomen en ik heb dan ook een zeer productieve dag gehad ondanks dat er een heuse plaaggeest in ons pand rondwaart. Rare zaken als het mysterieus verdwijnen van aangeschafte voedingswaren uit de koelkast of post en stukken uit de postbakjes tot toiletrollen in de pot en het hoog zetten van de verwarming. Misschien wel vermakelijke grappen om zo te lezen maar zo langzamerhand heb ik er mijn buik wel van vol dat er 'iemand' is die aan het saboteren is. Van mij mag er een stiekeme camera opgehangen worden, wel tien zelfs, als dit maar stopt.

Maar ik heb verder lekker gewerkt, het is rustig in ambtenarenland als het college op reces is, dat geeft mij in elk geval alle ruimte om aan achterstallige klussen te zitten. Helaas voor Lin's ding moet ze nog even wachten op het eerste interviewtje want er zijn eerst andere zaken maar in het achterhoofd ontspruiten alwel wat vragen. Heb geduld dus...

7 opmerkingen:

V@nM@n zei

Ik heb er ook een lekker eerste dagje opzitten. Hard gewerkt, veel gedaan en gelukkig heeft iedereen me met rust gelaten.

Roosnans zei

is het weer zo, met dat rare gedoe...wie zou dat toch doen...je kunt nu wel alle vakantiegangers afstrepen...grin

en die taart...iets om samen met zuslief uit te proberen de komende dagen?!

grtz

ria zei

Ik wil ook graag even op het weer mopperen! Kleinkinderen te logeren, die niet lekker naar buiten kunnen nu...

Brillie zei

Het was ook geen weer om vrij te zijn..

Mar zei

Ach je kunt thuis ook lekker aan foto's werken ;)
Vervelend dat jullie een saboteur hebben, dat is bijzonder ergerlijk en bepaald niet grappig.
Fijn dat het je werkhumeur niet heeft beïnvloed ;)

Liefs van Mar

Lin's ding zei

mmmm...recept van taart ziet er al om van te watertanden uit...of zoiets...enne...tuurlijk wacht ik braaf af, maar vergeet niet al je ideetjes op te schrijven in een apart schriftje...ik kreeg ooit zo'n ding voor Geniale ideeen....je snapt er staat nog niets in; voel me beslist niet geniaal...wie weet komt dat nog, later als ik groot ben...
ennnnne....die saboteur pak je toch bij z'n kladden, denk eens even goed na en laat je zelf en je creatieve brein tot je spreken er komt vast een goed idee uit. Ben benieuwd...voor m'n zus kon ik gisteren in staan was de hele dag bij haar en vandaag komt ze naar hier tot donderdag...da's er toch 1 die je kunt afvinken, nu de rest nog..succes miss Marple

Redstar zei

hehe, het is echt ambtenaren weer. en het lijkt er op dat je een behoorlijke plaaggeest in heuis hebt. Mss moet je met een webcam ofzo opnames maken. Er is hele goede software te vinden om van je cam een camera te maken..