zondag 1 juli 2007

Stoute schoenen...

In navolging op het hardop uitspreken van mijn wens om te creëren en te schrijven en foto's te maken, heb ik ze aangetrokken. De stoute schoenen.
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd aan het NTI NLP instituut waar ik de Deep Change 'heb gedaan'. Vorig jaar wilden zij een boekje uitbrengen, ik dacht in verband met een jubileum, en er werd input van (oud)cursisten gevraagd hiervoor. Ik heb een stukje geschreven en naar ze toegemaild maar nimmer meer wat vernomen.
Vandaag dus de stoute schoenen aangetrokken en een balletje opgegooid, een mens moet tenslotte ergens beginnen en de daad bij het woord voegen, soms letterlijk.
Zo, ik heb gezegd en wie weet hoe dit balletje gaat rollen...

Daarnaast heb ik mijn nieuwe rijbewijs mogen ontvangen. Vanaf vrijdag blik ik hard en zonder krullende mondhoeken vanaf het hardroze plastieke kaartje de wijde wereld in, in zwart wit, zoals een goed portret moet zijn.

Hoera! Ik doe weer mee aan de ratrace...

5 opmerkingen:

Redstar zei

Ah, U heeft een plastic kaartje als bewijs :-)

V@nM@n zei

Zo klein en je bent het nog niet kwijt...

Brillie zei

Ik zie op dat rijbewijs niet staan, dat je een race-lecentie bezit... maar van harte.

aargh zei

Succes met je schoenen ;-)
En denk erom hè, netjes racen, anders ben je dat kaartje zo weer kwijt!

Pasula zei

Zonder krullende mondhoeken, tja ik moet erheel erg aan wennen. Al die foto's van mensen die niet mogen lachen...

Ik las je vorige logs door, heerlijk o te lezen, ik ben weer helemaal bij, mooi stukje ook over de wijze vrouw!