zondag 15 juli 2007

Tevredenheid...

Dat is wat ik voel als ik dit weekend overzie. Ik heb heerlijk gedaan wat ik wilde doen. Mijn neus een beetje achterna geweest en mijn intuitie gevolgd. Ik heb veel gewandeld en gepraat en van gedachten gewisseld over van alles en nog wat. Ik ben 'even' -op en neer- geweest naar mijn Zus in Deventer om het boekje van het trouwen van hun dochter te laten zien en bij hun dochter achter te laten. Zij komen straks thuis van hun huwlijksreis en het lijkt mij leuk als verrassing als ze thuiskomen. Ik heb een stukje geschreven over Waldo een erg lieve en leuke kat die ik ben tegengekomen.
Ook heb ik tussen deze 'bedrijvigheden' door heerlijk onder de bewolkte hemel in de hangmat gehangen, met de Tooheys tevreden knorrend boven op mij. Normaal is dat veel te warm maar nu was het heerlijk toeven in de hangmat zo samen. Nu rest mij nog de planten buiten water te geven, dat zou een mens bijna vergeten met zo'n natte zomer maar het is alweer hard nodig!

5 opmerkingen:

Mar zei

Hier zorgden de weergoden voor besproeiing van de planten ;) Heerlijk dat je zo'n rustig en fijn weekend hebt gehad, daar tank je van bij! En een prachtige foto!

Liefs van Mar

V@nM@n zei

Dat is voor mij vast werk iedere avond om 11 uur...

Brillie zei

Daar geniet je ook het meeste van, je neus achterna.

Pasula zei

Heerlijk in de hangmat, super zeg. Da's echt genieten.

Redstar zei

Je neus achter na is een prettige instelling.. Ja de planten krijgen hier ook water, want regen is tijdelijk een berg, maar een dag zon , en het is weer weg..