zaterdag 18 augustus 2007

Blogstilte...


Alle tijd om te internetten doch dit niet kunnen vanwege een kink in de kabel. De draad van mijn laptop naar de adaptor is kaduuk, breukje. In heel Houten geen vervangend draadje te vinden. Bestellen duurt 14 dagen, ja duh.

Maandag in Utrecht maar even wat zaken afstruinen. Dus tot die tijd geen mailtjes, geen comments, geen foto's bewerken, niet surfen, helemaal niets. Het wordt een uitdagend weekend en ik hoop maar dat het hangmatten weer is :-)

Tot later...

12 opmerkingen:

hanscke zei

Hoe heb je dit dan kunnen plaatsen zo vraag ik mij af.

Brillie zei

Ach ja... gelukkig duurt dat neit zo lang als bijn mijn DVD speler...

Redstar zei

Electronica winkeltje in Goes . Twee dagen levertijd :-)

V@nM@n zei

Soms zit het even tegen...

Roosnans zei

zucht....gaat lekker zo...
succes!
grtzz

Martine zei

Ik hoop niet, dat de afkickverschijnselen al te erg zijn..

Bolus zei

Kan er nou niemand al die positieve energie in je laptop stralen? :)

Mike zei

@ Hanscke; nou simpel ik kan zo'n 60 minuten op de batterij werken ;-)
@ Redstar; ik kreeg 'savonds al een kabeltje van mijn bovenste beste zwager maar vond dat ik twee dagen zonder pc moest volmaken :-)

@ Vanman; tja dat is maar hoe je het bekijkt. Ik heb een heerlijk weekend gehad:-)

@ Martine; Ik heb het ruimschoots overleefd, er is leven zonder laptop :-)

@ Roosnans; thanks!

@ Bolus; Het zat 'm niet in de laptop, die deed het wel. Er is altijd wel ergens een kinkje in de kabel en het is maar net hoe je daar dan weer mee omgaat :-)

Pasula zei

Gelukkig was het hangmattenweer ;-)
Ach een weekendje geen internet is een probaat middel tegen rsi!

Redstar zei

@ Mike, Twee dagen is wel te doen natuurlijk..:-)

filosofietje zei

Fijn dat je alweer een kabeltje hebt! Ik kon trouwens vorige week geen berichtjes achterlaten?! Weet niet waar het aan lag. Probeerde het een paar keer en ben toen maar gestopt, bang dat alles later in 1x zou verschijnen en je reacties vol zouden lopen...;o)

Mike zei

@ Pasula; ik heb mij uitstekend vermaakt, je houdt een boel tijd over zonder pc en internmet ;-)

@ Redstar; er is leven zonder laptop :-)

@ Filosofietje; ik ben bezig geweest met de meest recente reacties in te voegen, wellicht heb je daar last van gehad.