dinsdag 14 augustus 2007

The day after...


Dat latertje van gisteravond is mij niet in mijn koude kleren gaan zitten. Ik was vanochtend wel op tijd uit en tot de lunch heb ik redelijk gefunctioneerd maar toen was het op. Ik ben vanmiddag naar huis gegaan om me nog even op te krullen in bed.
Nu, na anderhalf uur sta ik verkwikt en kwiek weer naast mijn bedje en klaar om een tweede start te maken. Ik krijg zo een vriendinnetje te eten en heb al een simpele doch voedzame menukeuze gemaakt en hoop dat er straks nog genoeg tijd overblijft om samen naar The Secret te kijken. Die wil ik al weken zien.
Morgen word ik ingewijd in de tweede graad Shamballa Reiki, daar moet ik toch ook een beetje uitgeslapen voor zijn.
Verder ben ik erg bezig een aanpassing te maken op mijn blog om de meest recente reacties aan de zijkant te kunnen zien. Lijkt me fijn dan hoef je niet naar het bericht terug te gaan. Helaas zit dit niet in de standaard software van Blogger en is dit ook niet zomaar ff te jatten van een ander blog...
Maar het is me met het plaatsen van een foto in de header uiteindelijk ook gelukt dus waarom nu niet. De aanhouder wint tenslotte. Bovendien heb ik hulp van niemand minder dan Redstar dus heb ik er alle vertrouwen in, deze wens tzt onder zijn bezielende leiding, uit te laten komen.
Wordt vervolgd...

9 opmerkingen:

Roosnans zei

rammetje zeker, mevrouw W...ik bedenk iets en dat ga ik doen (klinkt bekend...mmmm)
fijn dat je weer uitgeslapen bent!
benieuwd naar je mening over de secret (film niet gezien, iets over gelezen)...
wie weet

grtzzzz

Redstar zei

hihi, onder mijn bezielende leiding :-)
Het gat allemaal goedkomen natuurlijk...

Mike zei

Nou er is in elk geval al wat aan verse kronkels gepubliceerd :-)
Nog wat puntjes op de i. Ik ben helemaal blij

Redstar zei

Yep, het werkt wel, maar nu nog even zien hoelang het duurt voordat hij de nieuwste er ook bij zet. Ik ben er iig ook even mee bezig..

ria zei

Soms heb je gewoon even een beetje hulp nodig en zo te zien lukt het aardig :-)

Brillie zei

Wordt vervolgd... Begin je nu ook al...

lin zei

super hoor, jullie computerkronkels. Knap dat je zo door kunt zetten tot het lukt (net als met je foto), maarrrrre wat is Shamballa reiki? Reiki ken ik wel, maar waar staat Shamballa voor? Natuurlijk succes voor morgen.

Mike zei

@ Lin; is een nieuwere 'vorm' van reiki, meer open en krachtiger. Kijk maar bij centrum lazuli onder de links aan de rechterkant:-)

Bolus zei

... the night b4..
Had zo'n dag afgelopen zondag..
Deed écht pijn.. (in mijn hoofd)