vrijdag 31 augustus 2007

De prinses op de erwt...


Dat was het eerste waar ik aandacht toen ik onze lieve Tooheys bovenop het in het open raam hangende beddengoed aantrof.
Dat dit een zeer ernstige overtreding is mag duidelijk zijn voor u en mij maar de Tooheys vindt dat allemaal maar overdreven en vindt haar aanwezigheid in of op bed en beddegoed heeel normaal en zelfs wel erg prettig.
Zo is zij ook regelmatig te vinden op andere zwaar verboden terreinen als tafel en aanrecht van alwaar zij triomfantelijk in mijn ogen blikt alsof zij wil zeggen "durf er eens wat van te zeggen". Waar ik dan weer zo om moet lachen en wat dan natuurlijk weer niet bevorderlijk is voor de opvoeding van deze straatmeid.

Het is een heerlijk poezenbeest maar ik vrees met grote vreze dat ze wel nooit erg aangepast en algemeen beschaafd des poes zal worden.


Iets heel anders betreft het Heerenleed verhaal over Fré van Zijperspace, ik heb er in elk geval van genoten.

9 opmerkingen:

Redstar zei

Zo zijn de poesen hier ook. dat wat pas gewassen is, gevouwen is, of net schoongemaakt, is altijd het meest interessante om op te liggen...

Ze leren het nooit af.. :-)

Roosnans zei

prachtig poezebeest!!!grin
grtzzz

ria zei

Laat dat beest toch lekker zitten :-)

aargh zei

Wil je wel eens snel die erwt weghalen, zo kan die arme prinses toch nooit slapen!

martine zei

Durf jij een prinses een straatmeid te noemen? Wees blij dat ze je in haar huis gedoogt! Het is dat je zo goed schootjes kan geven, want anders!

Mike zei

@ redstar, ze zijn zeker erg gecharmeerd van frisse en schone was ;-)

@ Roosnans :-)

@ Ria; ja jij hebt makkelijk praten en hoeft later niet in dat harige bed te slapen ;-)

@ aargh en Martine; Haha, heuse schaterlach, de erwt is verwijderd (tooheys overigens ook ;-)

Youke zei

Ziet er lief uit!
Het ligt eraan wat de overlast is, of ik zoiets zou goedkeuren.

Redstar zei

@ Mike, ja ik denk het, maar ook omdat het iets anders dan anders is. Een van onze katten duikt ook altijd in een boodschappentas vlak na dat we er mee thuiskomen..

filosofietje zei

da's me nogal een boxspring dat dat prinsesje bezit.. Of is het een stapelbed?