maandag 20 augustus 2007

On line again...


Geen zenuwtrekjes of bevende handen het afgelopen weekend. Geen boze gedachten over stomme draadjes met breuken. Geen gezucht dat het twee weken duurt voordat ik de nieuwe kabel in huis heb. Geen gevloek omdat net vorige week de garantie van de laptop verlopen is. Geen drama omdat ik weer een stukje maand aan het eind van mijn salaris overhoud.

Alles is zoals het is. Van mijn zwager heb ik een leenadapter om de komende veertien dagen te overbruggen en tegen die tijd is het salaris weer gestort. Ik geniet van hoe alles op zijn pootjes terecht komt zonder me ook maar een moment hierover druk te hebben gemaakt. Wie zei ook alweer "doe minder bereik meer"?
Ook op de werkvloer is het weer redelijk normaal. Bijna iedereen is terug van vakantie en ik heb mijn vakantie nog te gaan. Nog zes weken, heerlijk wat een vooruitzicht...
De countdown is begonnen joepie!

8 opmerkingen:

ria zei

Ohh, wat fijn voor je! Een lieve zwager en dat stukje maand is ook zo voorbij! Aftellen maar, in alle opzichten ;-)

V@nM@n zei

Het is je gegund...

Brillie zei

Heb je gelijk een reserve mee genomen?

Redstar zei

Laat die weken snel voorbij zijn, zodat jij je welverdiende vakantie kunt nuttigen..

aargh zei

Goed hoor, van die zwager en die pootjes!

Mike zei

@ Ria;-)

@ VanMan; thanks

@ Brillie; ik heb niets meegenomen laat staan 'iets' reserve...

@ Redstar; als de vakantie maar niet net zo snel gaat als deze 'gewone' dagen...

Aargh; al dit bereikt zonder ook maar enige moeite, heerlijk!

Roosnans zei

uh...
effe wat inside info voor alle meedelezers....ze zit gewoon heel hard te werken voor die web-site van heur werk!!! als dat geen bloggen is in ut kwadraat!?!?!?
Vandaar het ontbreken van enig afkickrilletje!

goed bezig Mike!!!!

grtzzzzzzzzzzzzzzz

Leontine zei

Goeie houding! Daar kan ik wat van leren ;-) Zodra bij mij de dingen niet gaan zoals ik ze wil stroomt mijn hoofd over van wraakgedachten..:o)