vrijdag 24 augustus 2007

Videoexperiment...

Vanochtend zag ik dat het mogelijk is een eigen videofilmpje op de site van Blogspot te publiceren. Leuk, maar dat moet ik wel een gewillig model vinden en laat nu niemand vandaag geportretteerd willen worden vandaag... Zelfs de katten hielden zich muisstil. Maar de aanhouder wint, ook in deze proefvideo. Dit opent wel perspectieven voor de komende vakantie...:-) ik wil wel graag horen of het je (te) lang duurt om 'm op te laden, misschien moet ik 'm wel eerst kleiner maken maar hoe doe ik dat dan?? Deze was 32 M en heb ik terug kunnen brengen naar 5 M. Euh, voordat je afspeelt zet je geluid niet te hard, ik 'fluit' nogal schel :-)
Meerdere tips zijn meer dan welkom dus...
video

Het tweede filmpje is wat beschaafder, euh qua decibellen dan want ze maken toch onsmakelijke geluiden die twee... En ik beloof u dat ik niet alleen kattenfilmpjes zal maken...
video

18 opmerkingen:

Redstar zei

Haha, Leuk Mike, Het laden duurt niet lang op mijn pc. EN ja je fluit enorm schel... Werk je wel bij de gemeente? Ben je niet in dienst als fluitje bij de NS :-)

Mike zei

@Redstar; Haha, dat is een beroepsmogelijkheid waar ik nog niet aan had gedacht, is vast een fluitje van een cent om daar te werken :-)

Redstar zei

@ Mike ;-) wie weet, wie weet..

even totaal OT. Waar zijn je laatste reacties in je rechter menu gebeleven?

aargh zei

Gelukkig dat dat tweede filmpje er achteraan kwam, zodat ik zeker wist dat het gelukt was om van de koelkast af te komen.
En hoe nu verder? Speelfilm?

Jessie zei

Jeetje, dat dat ook al mogelijk is! Leuk om de katten weer live te zien en jouw stem is ook goed te horen hoor! Tijd om te laden is best snel, ik kijk uit naar je volgende filmpje!

Roosnans zei

-het laden gaat aardig snel
-de poezen zijn leuk!
-maar je stem klinkt in het echt toch anders....mooier !

grtzzz
nans

Brillie zei

Gatverdamme... een kat op de koelkast waar al het eten in ligt? Dat is echt niet normaal hoor...

Silvia zei

Hé Mikie,
Leuk hoor deze filmpjes.Het kwartje moest alleen even vallen wat het fluitje betreft.Kon het geluid eerst even niet thuis brengen hahaha.Leuk blikkie daar boven bij de koelkast.(heb ik al hoor dus wees niet bang hahaha)
Lieve groet van Sil

Mike zei

@ Redstar; tja, dat was mij ook al opgevallen, Blogger for dummies heeft daar ook nog geen oplossing voor...

@ aargh; Foster weet nog niet wat zijn volgende stap in zijn beginnende filmcarriere zal zijn, houdt dit blog echter in de gaten...

@ jessie; misschien morgen met jou in de hoofdrol?

@ roosnans; dank u, ik vind het zowiezo erg raar om mijn stem terug te horen :-)

@ Brillie; Beter 'n kat op de koelkast dan 1 muis in je keuken:-)

@ Sil; wat ben je toch een kraaitje, had je alweer een blik van je gading gezien :-)

ria zei

Leuk!!! Ik heb genoten en alles erg snel in beeld hoor :-)

Pasula zei

Ik moest lachen om je: meerdere tips zijn welkom.

Fluitcursus nodig?? Hahahhaha, ik ben niet zo rot als de woorden die eruit komen hoor ;-)

Mike zei

@ ria; das mooi :-)

@ pasula; Hahaha,ok fair enough, das dus tip 2, niet meer fluiten op de video ;-)

Lin's ding zei

hi die Mike, zag gisteren ook de mogelijkheid voor een filmpie. Leuk dat jij dat meteen weer uitgezocht en toegepast hebt. Alles snel in beeld hoor, ben benieuwd naar je vakantiefilmpjes, nu kunnen we tenminste overal met jou mee naar toe. Da's pas tof! Groetje en geniet van het vrije weekend!

Mike zei

@ Lin; ga jij nu mooie videootjes maken van zeeuwese luchten die ik dan kan bewonderen met een af- en aan rollende branding ....?
jij ook een goed weekend ;-)

Martine zei

@ Brillie: Een kat in je koelkast dát is niet normaal, maar voor zover ik weet is de bovenkant van zo'n ding gewoon dicht. En aflapbaar.

Blijf je ook wel gewoon mooie stukjes schrijven Mike? Ik vind filmpjes leuk, maar minder leuk dan woorden of foto's. Die laten meer ruimte voor eigen interpretatie en zo.

Mike zei

@ martine; No worries, schrijven zal ik blijven doen, Filmpjes is meer iets voor mijn komende vakantie :-)
Ik kan echter niet garanderen dat mijn schrifsels leuk zijn ;-)

Lin's ding zei

tja Mike dan moet ik toch eerst een video ding kopen die ook op de pc kan....tja wie weet, ben woensdag jarig...hahaha...alsof iemand op zo'n idee zou komen...ik denk dat je maar effe langs moet komen om het live te aanschouwen hier.

filosofietje zei

Helemaal professioneel:-) het laden ging supersnel en de hoofdpersonen doen het goed!