zaterdag 4 augustus 2007

Worden Wij Wakker...



















Dat zwarte gat van gisteren was natuurlijk een beetje komkommer verhaal bij een mooie plaat die ik googelend vond. Ik heb een meer dan heerlijke zonnige middag gehad in erg goed gezelschap waar ik ook nog gezellig een vorkje mee heb geprikt en een indrukwekkende video bekeken van Marcel Messing. Ik zal niet zeggen dat ik alles klakkeloos aanneem wat wordt gezegd maar er was veel herkenning en aansluiting op wat ik al eerder heb gehoord en gezien op bv Discovery.

Onderstaande tekst is van Arjan Hooiveld die er vorig jaar al een blog aan weidde.
Recente onderzoeken naar de ware toedracht van 9/11 doen velen vermoeden dat er meer aan de hand is in de wereld dan wij door de politiek en de media krijgen voorgeschoteld. Steeds vaker worden we geconfronteerd met berichtgeving die niet alleen de waarheid verhult, maar ons ook in de angstgreep houdt van de 'war on terror'. Voor onze 'veiligheid' worden er vergaande technieken ontwikkeld waarmee ons hele doen en laten precies kan worden nagegaan. 'Big Brother is watching you' via camera's, internet, telefoon, bank et cetera. Wordt een totale controle en bewustzijnsmanipulatie uiteindelijk mogelijk door de implantatie van de onderhuidse microchip?In plaats van een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, verbonden met de ascensie van onze planeet rond 2012, pogen tegenkrachten een nieuwe wereldorde te vestigen, waarin de mens tot slaaf geworden is.
WWW is de afkorting van World Wide Web, het wereldwijde web, bekend als internet. Velen roemen dit web, anderen kijken er kritisch naar. Weinigen beseffen echter welke macht hierachter staat. Deze tegenkracht probeert op alle mogelijke manieren de spirituele evolutie van de mens tegen te houden. Totale controle, implantatie van de microchip, Big-Brothertechnieken en bewustzijnsmanipulatie behoren tot het scenario, waarin internet een centrale rol speelt.
We kunnen er niet meer omheen: het
klimaat staat op instorten en het wordt verzwegen. We zitten met een gigantisch milieuprobleem en het wordt verzwegen. Het aantal aanbevingen, vulkaanuitbarstingen, zondvloedachtige regens, overstromingen, droogtes en andere catastrofes neemt toe. De tekenen des tijds zijn meer dan duidelijk. Maar misschien willen we er niets over horen? Liever toch de nieuwste soap op de TV? Nog een voetbalwedstrijd? Onze zaterdagochtendkrant met een kopje koffie? Onze tweede vakantie van dit jaar? Laten we het vooral gezellig houden ...Velen willen het gewoon (nog) niet horen of toegeven. Net als in de tijd van Atlantis, waar Plato over schreef, komt het water ons nu ook weer bijna tot de lippen. En wat doen we?
Toch is er veel tegenwicht gaande. Een aantal mensen begint al openlijk te spreken over de grote transformaties die aan de gang zijn. En al wil niet iedereen toegeven dat er iets wezenlijks aan de gang is, gevoeld wordt het wel. De Maya, hebben ons herhaaldelijk gewaarschuwd en spraken zelfs over ingrijpende veranderingen rondom
2012. Dat het scheppingsproces in kringlopen verloopt, behoort tot het inzicht van alle volkeren. Zeker de oude volken hebben die kennis nog.
Nu het elektromagnetisch veld van de aarde snel verandert, zonne-erupties de komende jaren in alle hevigheid gaan toenemen, het
klimaat ons parten gaat spelen, het trillingsgetal van de aarde omhoog gaat, is er reden om na te denken over wat er aan de hand is.
Doemdenken? Complottheorie? Scienefiction? Aan de hand van choqueren - de feiten worden de verborgen krachten achter het wereldtoneel blootgelegd, maar door inzicht en bewustwording kunnen wij een tegenwicht vormen. Een onthullend en uitstekend gedocumenteerd boek.
Lees
mijn samenvatting van "Worden Wij Wakker?" en huiver!Klik hier voor deel II
Bekijk ook de
video van een interview met Marcel Messing (1,5 uur)

6 opmerkingen:

Redstar zei

Er heerst een struisvogel cultuur over al die problemen. En er zijn zelfs mensen die beweren dat er niets aan de hand is. Lange lap tekst deze keer van je hand Mike. Daar houd ik wel van..

Mike zei

Ha redstar, je bent er vroeg bij vandaag ;-)Het merendeel van de tekst is van Arjan maar ik had gedacht dat je wel wat van mijn nieuwe header zou zeggen. is eindelijk gelukt dus en ging veel gemakkelijker dan ik dacht...

V@nM@n zei

De overheid kan nu al de gangen nagaan van de meeste mensen die op internet zitten...

Redstar zei

Liefe Mike, [ik slijm nu behoorlijk, ik weet het]
Door je zeer uitgebreide log, wat me enorm aansprak, heb ik helemaal over je header heen gekeken. [zit met rood gezicht deze comment te typen]
Ziet er geweldig uit, en ik ben blij dat het gelukt is!

Brillie.nl zei

Maar dat was vorig jaar...

Mike zei

@redstar; de aanhouder wint en kom maar weer op kleur hoor ;-)

@ brillie; ja, ik loop soms een beetje achter maar het is natuurlijk nog steeds erg actueel

@ VanMan; daar ligt ook de grote waarschuwing van worden wij wakker.