donderdag 23 augustus 2007

Zonsondergang in Houten...

Ik repte vorige week al een beetje over mijn sportieve bewegingen van de laatste tijd. Ik geniet steeds meer van mijn wandelingen en van de prachtige weidse uitzichten die hier, zelfs in Houten dus, voor handen zijn. Op benauwde momenten hoef ik niet meer naar het blog van Linsding te surfen of achterover in mijn hangmat het luchtruim in te ademen. Nee, ik geniet op dit ommetje van water, koeien en luchten. Alledrie tegelijkertijd in één foto vastleggen is mij nog niet gelukt maar geef deze zomer en de regen nog een beetje kans dan gaat ook dat vast wel lukken.
Ach wat schrijf ik nou?!
Eigenlijk is het hier de laatste dagen prachtig weer. Okee, overdag zijn er dan flinke buien maar tegen de tijd dat ik naar huis mag, klaart het zienderogen op en mag ik zelfs na het avondeten nog even uitbuiken in de hangmat in het avondzonnetje. Ik geniet met volle teugen en ga straks met een glaasje wijn vieren dat het alweer weekend is. Voor mij dan want Maxim mag morgen weer aan de arbeid maar goed, dan had hij maar een vak moeten leren.

9 opmerkingen:

V@nM@n zei

Lekker weekend dus.. Ik hoop dat het morgen overdag ook droog is..

Roosnans zei

heel dankbaar beroep hoor, buschauffeur...als jouw auto weer eens in panne valt....gna..

prachtige foto!!!!

ik geniet hier weer live van de Zeeuwse luchten!

grtzzz

Lin's ding zei

Een hele mooie foto zeg...wat een kleurenpracht!

ria zei

Als het niet regent vind ik alles prima, het valt best mee de laatste tijd ;-)

hanscke zei

het zou veel regenen, maar dat viel enorm mee. Ik ben de laatste 2 dagen eigenlijk alleen maar buiten geweest. Mooie foto's

Brillie zei

Je kan zo naar de toren toe lopen, door alle weilanden heen...

Martine zei

Een Mooie combi, bewegen en fotograferen. En als je het eerste net zo goed doet als het tweede, moet er zó weer sprake zijn van een gestroomlijnd model.

Redstar zei

Mooie foto's weer. Trouwens, een vak leren helpt niet atijd... Goed w-end voor jullie!

Pasula zei

Magische foto Mike!