dinsdag 11 september 2007

Clifhanger...

Goed, ahum, graag verneem ik je reactie, opmerkingen en associaties op de hiernaast geplaatste poster die echt is. Ik vind 'm in elk geval ongelofelijk.
Maar wellicht vind je 'm prachtig en pakkend, dat wil ik dan ook graag van je horen.
Achtergrond info is dat de dame in kwestie onze "Annie" haar burgemeesterschap aan de wilgen hangt en er 10 oktober een referendum wordt gehouden over haar opvolger/ster. Maar ze mag nog net even deze vuilnis actie 'opluisteren'...

Ik voel een pakkend hit opkomen; "Annie, hou jij me zakkie even vast..."
Volgens mij kun je de foto nog wat vergroten door erop te klikken...








Blogde ik gisteren over een doorsnee 'waan van de dag' dag, vandaag deed er in elk geval niet voor onder. Ik zal u vandaag niet vermoeien met het hekkenrelaas, dàt was namelijk hét gesprek van de dag. Zelfs 4 in het land had interesse.
Maar goed, clifhanger heb ik dit stukje gedoopt en wel hierom. Ik heb iets onder ogen gekregen en wil u daar uw mening over vragen. Het gaat om een afbeelding die zich thans nog in mijn camera bevindt en die ik vanavond rond de klok van 23.00 uur hoop te kunnen plaatsen. Tot die tijd ben ik namelijk druk doende op een bewonersvergadering op 'ons eiland' zoals autochtone Kanaleneilanders het hier plegen te noemen. Pfff, Misschien tot later dan?

22 opmerkingen:

Roosnans zei

pestkop!

sterkte vanavond en hou het hoofd koel!

grtz

Mike zei

@ Gna, ik lijden, dan jullie ook! één tipje kan ik al wel oplichten, het betreft de allernieuwste poster van de gemeente waar onze Annie op staat.
ow, als dat maar goed gaat....

Martine zei

Laat ons niet al te lang in spanning, het is best ongemakkelijk, zo aan die rots te moeten hangen...

Henk zei

Om drieëntwintighonderd uur ligt deze jongen al lang op één oor, is echter razend benieuwd en zal morgen vóór het ochtendkrieken je blog aanboren.

Mike zei

@ martine; haha, wie zei dat dit leven makkelijk was?

@ Henk; als je dan maar weet dat ik dàn nog op een oortje lig

Lin's ding zei

en ons maar laten zitten met de vraag wat er op dat plaatje staat..fraai hoor, afijn ik wacht af...succes vanavond

Martine zei

en dat dúúrt...

Brillie zei

O, die opmerking op mijn blog had je met je eigen blogje te maken...

John zei

Plaats hem nu, nu, nu :-)
Ik heb geluk, het is bijna 23:00 hehe

Mike zei

@ Lin; uw geduld is een schone zaak :-)

@ Martine; wachten duurt altijd lang...

@ Brillie; er is niks mis met jouw geheugen in elk geval :-)

@ John; nee dat was te vroeg, toen zat ik nog in de auto :-)

Martine zei

Maar het was het waard!
Ach die Annie..Ik ben met haar eens dat ze wel wat rotzooi gemaakt heeft, maar dan hoeft ze toch nog niet met de vuilnisman mee. Hebben we niet nog ergens een leuke cursus zelfwaardering in de aanbieding?

filosofietje zei

Het ontgaat me volledig waar dit over gaat:o( Feestelijk Vuil? Een Annie die er onuitgeslapen uitziet? Is dat na een feestelijk nachtje met de vuilnisman? Hebben ze geen kliko's in Utrecht? Ze scheidden het afval toch hoop ik wel!? ;o)

Roosnans zei

amai....wie heeft dit verzonnen? Wat mij betreft een 3,5.
Doel actie: zeer onduidelijk
Vormgeving: saai
Foto: niet de meest flateuze foto van Annie....
Waar gaaaaaaat dit over??

hoop dat je de vergadering beetje heelhuids hebt overleefd???
grin

grtzzzzzzz

Mike zei

@ martine en Filosofietje; mijn associatie was dat ze na jaren trouwe dienst feestelijk aan de straat werd gezet. De bedoeling is volgens mij om de vuilnismannen en -vrouwen in het zonnetje te zetten, daar deze nogal tegen wat agressie aanlopen tijdens de uitvoering van hun job

Mike zei

@ Roosnans; hee, u floepert er zomaar tussendoor! Ik heb de vergadering overleefd, ternauwernood, dat wel want het was dodelijk saai. Oeps dat mag ik natuurlijk niet schrijven ;-)

John zei

hahahaha, wat een poster. Ik kan me niet voorstellen dat er goed over is nagedacht...

Lin's ding zei

Nou Mike, had met een titel als clifhanger iets geheel anders verwacht. Ik vind het melig klinken dat het vuil jarig is, maar het ontgaat mij volledig waar het in essentie over gaat. Ik heb geen idee. Verder... hoezo stickers plakken op de zak?????We gooien toch alles in de kliko?
Verder is het een brave poster met dus een melige titel...ben benieuwd naar de achtergrond info

Wieneke zei

Dit is een héle slechte poster. Hij is helemaal niet leuk, hij brengt de boodschap niet over en het reclamebureau dat dit heeft verzonnen, zou van mij als ik Annie de burgemeester was een schop onder de kont krijgen. Gedverdemme, ik ben allergisch voor dit soort smakeloze popiejopie dingen. Ik zet er mijn hakken meteen bij in het zand, terwijl ik niet eens begrijp waarover het gaat.

Henk zei

@Mike. Wieneke haalt me woorden uit de mond.
Ik heb veel meer op met vrouwen die al om 06.30 uur aan de bak zijn (over kliko's gesproken!) en nog om 23.00 uur op een oersaaie vergadering tegen de slaap zitten te worstelen.

Mike zei

@ Lin; sorry dat ik je misschien teleurgesteld heb maar ik heb zelden zo'n slecht verzonnen en gemaakte actie gezien. Dat mocht ik je niet onthouden ;-)

@ Wieneke; toen we gisteren contact opnamen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is, begrepen zij niet waar we het over hadden of waar we ons aan stoorden. Ik wilde met dit blog gewoon even checken of ik de enige was die de smakeloosheid hiervan inzag. !

@ Allen; dank voor jullie respons, ik heb geen positieve reacties mogen vernemen en verklaar mijzelf (en jullie uiteraard)bij deze kerngezond.

Lin's ding zei

Hiep Hoera voor ons dus!!!!Laat de champagne maar aanrukken..hips..

V@nM@n zei

Als ik Annie was zou ik meteen ontslag nemen...