vrijdag 28 september 2007

Hmmm....

Enige tijd geleden alweer berichtte ik op mijn blog over een training die ik graag wilde gaan doen. Vanuit het ambtenarenfonds was het mogelijk een subsidie aan te vragen die mij helaas geweigerd werd vanwege een achterlijk ambtenarenregeltje. Nu heb ik mij niet door zo'n lullige regel uit het veld laten slaan en ze middels een bezwaarschrift laten weten dat ik het niet met de reden van afwijzing eens was en een herbeoordeling wilde. Enkele weken terug ontving ik een berichtje (lullig mailtje) dat een en ander in een bestuursvergadering in september besproken zou worden. Ik hoorde maar niets dus vandaag in de telefoon geklommen om te horen of er al iets meer bekent is over de uitslag. Wat schetst mijn verbazing, inmiddels is de hele regelgeving al aangepast en moet ik mijn oude aanvraag terugtrekken en (even)een nieuwe indienen. Goed nieuws natuurlijk alleen wel verrekte jammer dat ze mij daarvan niet even op de hoogte hebben gebracht. Natuurlijk heb ik dat uitgesproken naar dezelfde (lul van een) ambtenaar die me destijds aanraadde om 'gewoon' een andere opleiding te kiezen (!). Hij begon wel vreselijk te stotteren en te schutteren maar het kwam niet bij hem op om zijn excuses te maken, zelfs niet toen ik dat opperde. Ik voel me gewoon niet gezien of gehoord laat staan serieus genomen en zit er ernstig over te denken om een klacht over deze incapabele man in te dienen. Ik zie namelijk geen kans meer om nu nog een nieuwe aanvraag voorzien van diverse handtekeningen van leidinggevende weg te sturen voor mijn vakantie. Dit betekent dat ik dit jaar deze opleiding niet kan doen. Ik zit dus vol met boze negatieve gedachten waar ik alleen mezelf mee heb. Bah! gelukkig kan ik mijn ongenoegen hier uiten zodat er weer plaats komt voor mijn stralende en zonnige humeur.

Voor nu nog even een grimmige groet.

9 opmerkingen:

Lin's ding zei

AAAAAArgh, Beeeeeh, wat een sof. Bah, bah,wat balen. Schud het af en richt je maar op je vakantie, lijkt me Veeeeeeeeeeeeeeel beter.
Misschien ook leuk om van je negatieve gedachten af te komen door te bedenken wat je met die ahum, beste man kunt doen....grinnik....groetjes

Roosnans zei

Aanvraag toch indienen met vermelding dat de nodige handtekeningen nog volgen, je leidingevende mail sturen met verzoek deze handtekeningen nog even na te sturen aan de geadresseerde?
Of is de opleiding ook al begonnen?
Niet geschoten is altijd mis!
En anders: veeeeeeel voorpret met de komende reis????

met meelevende grim van deze kant, grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Wieneke zei

Ja, laat die negatieve gedachten maar even zitten en dien toch die aanvraag per e-mail of een kort briefje in mét uitleg dat je met vakantie gaat enz enz... en dat de benodigde handtekeningen later komen. Dan hebben ze in ieder geval daar wel je aanmelding. Dóórpakken nu, hoor!! *geeft Mike por*

ria zei

Ja hoor, helemaal met de vorige dames eens, gewoon doen! Morgen even wat mails de deur uit, of vanavond nog! *geeft ook nog maar een por*

V@nM@n zei

Ja hoor, reageer je maar op ons af...

Brilllie zei

Steeek je nu een tong naar mij uit?

Roos zei

Waar een weblog al niet goed voor kan zijn!:P

Redstar zei

tuurlijk, wij hebben een brede rug, en sterke schouders :-)

Mike zei

@ Lin; Gewoon een glaasje champagne met lief om onze vakantie in te luiden deed alle boosheid wegsmelten ;-)

@ Roosnans; daar ik niet weet wat de hoogte van de bijdrage is en ik het nu niet voor kan schieten besluit ik het naar volgend jaar door te schuiven.

@ Wieneke en Ria; heb besloten de negatieve gedachten overboord te zetten en de aanvraag naar volgend jaar door te schuiven ;-)leuk hoor die digitale porren...

@ VanMan; sorry maar het lucht me werkelijk op om van me af te schrijven :-)

@ Brillie; ik zou niet durven

@ Roos; ik zou niet meer zonder willen ;-)

@ Redstar; fijn dat ik mijn frustraties hier mag botvieren en je hebt idd erg brede schouders ;-)