zondag 16 september 2007

Horror in Houten...

Misschien herken je het beeld, je zit lekker rustig, je bent tevreden en dan bekruipt je het gevoel dat je niet alleen bent.
Er gaat een huivering over je ruggegraat, je hoort zachtjes maar onmisbare tikjes en in je ooghoek verschijnt een megamonster op minimaal 8 poten...
Je wilt gillen maar bedenkt dat snel handelen hier beter op haar plaats is. Mijn Boedistisch inslag weerhoudt mij om de maat 40 in te zetten waar ik tegenwoordig op leef. Gelukkig zie ik mijn halfvolle glas water staan die in één teug leeg is en het volgende moment al over de spin heen staat. Koelbloedig niet?
Tja en daar zitten we dan ogen in oog. Wachtend op de thuiskomst van Maxim, mijn held en steun in deze avonturen.
Fosters belangstelling is inmiddels gewekt en tot mijn grote griezels wil hij de spin bevrijden om ermee te spelen. Ik ken mijn pappenheimer en weet dat hij gauw verveeld is en zijn prooi laat lopen. Hoe fijn ik dat bij andere slachtoffers ook vind, bij dit soort prooien heb ik geen enkele moeite als ze sneuvelen. Maar dit monster los laten?
Als Maxim eindelijk om 1.30 uur thuiskomt wordt de spin behoedzaam door mijn lief opgepakt om buiten losgelaten te worden. Op de voet gevolgd door Foster...
Wederom een kort filmpje met Foster in de hoofdrol...

20 opmerkingen:

hanscke zei

Ha ha en hoop je nu dat Foster korte metten maakt met dit beestje?
Zo heb ik een keer een muis geisoleerd totdat manlief thuis kwam

V@nM@n zei

Dat kun je heel efficient zelf oplossen, een blaadje wat stijver papier onder het glas schuiven en het beestje dan naar buiten zetten.

Redstar zei

Wat V@nM@n zegt is de beste oplossing, alhoewel ik ze zelf gewoon oppak..

Mike zei

@ Hanscke; gelukkig jij begrijpt het tenminste ;-)

@ Vanman en Redstar; ja efficient, daar heb ik het niet over. Soms is het heerlijk om je te laten redden uit de klauwen van een monster door je prins ;-)

@ Redstar; hee, je alter ego niet aanwezig vandaag? ;-)

Roosnans zei

ha ha ha ha....heb hier zo'n zoon die bij alle kleine beestjes "HEEEELLLLLLPPPPP" gilt...
Maar fijn hoor, zo'n superheld die dan weer thuis komt om je te redden!!!
grtzzzz

Redstar zei

@ Mike, hihi, nee, heb mijn pilletje op :-)

Mike zei

@ Roosnans; Heerlijk zo'n sprookjes huwlijk ;-)

@ redstar; Heerlijk, doet me denken aan een uitspraak van een scitzofreen:
Op kilometers leeg trottoir
heb ik altijd nog elkaar

Die wilde ik je niet onthouden :-)

V@nM@n zei

Een beetje op de romantische toer dus. Ik vind het heerlijk om mijn vrouw dan uit te lachen...

Mike zei

@ VanMan; Haha (schaterlach) Prima!ik vind het heerlijk om om mijzelf te lachen

Rainbow Light zei

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

aargh zei

Wat heerlijk voor hem, een vrouw die zich nog laat redden. Ik heb ooit twee homo's gered, die stonden echt als juffen uit een verhaaltje van Annie Schmidt te gillen op een keukenstoel omdat er een muis in de gordijnen zat. Heerlijk voelde dat, om dan stoer die muis te pakken en buiten over de heg te mikken.

Mike zei

@ Aargh; Met een muis durf ik ook heel stoer te zijn, maar alles wat meer dan vier poten heeft, daar laat ik me graag van redden.
Sommige rolpatronen daar moet je niets aan willen veranderen :-)

Pasula zei

De horror! Hahaha als het nou een wesp was ofzo LOL

OT: wie die hij was waar ik over schreef? Dat was idd niet zo duidelijk, maar dat was Stefan (van het log Kletskop, in mijn links als Keurvorst Kletskop en op de foto's de jongen naast de ijskoning)

Martine zei

Hij ziet er ook wel heel vervaarlijk uit, zo van dichtbij, die spin...

Wieneke zei

Pffft, angsthaas, zo'n klein lief spinnetje.... (sprak zij geringschattend terwijl ze zelf haast flauwvalt en zo hard gilt dat het drie dorpen ver te horen is als ze per ongeluk een naaktslak aanraakt*

andijvie zei

Een heerlijk herkenbaar verhaal...En dat filmpje! Meesterlijk...
Het is af en toe heerlijk om van monsters gered te worden door je prins :-)

Mike zei

@ pasula; je lacht me uit, heb je het monster wel gezien?

@ martine; ik hoorde 'm over de vloer lopen...

@ Wieneke; haha, ik bedoel maar, we hebben allemaal onze voor- en afkeuren ;-)

@ Andijvie; wij laten onze mannen zich tenminste weer 'man' voelen
;-)

Linneke zei

IEJEW!!!!!!!!!!!! Ik heb ook zo'n bloedhekel aan spinnen!!! Brrrrr...

Mijn hartsvriendin heeft datzelfde met wespen. Heeft ze net nog een leuk verhaaltje over verteld. Moet ik straks toch eens op mijn blog plaatsen...

ria zei

Van spinnen ben ik weer niet zo bang, ik moet niets van muizen hebben :-S
Leuk filmpje :-D

Mike zei

@ Linneke; wespen vind ik niet zo eng, maar spinnen van di formaat....

Ria; Bij muizen mag je Aargh en mij roepen :-)